Wat een omslag van een jaar. We begonnen in het begin van het jaar met lieve armando. tot ik in mei het nieuws kreeg dat het misschien beter was om te stoppen met armando te rijden. De eigenaar had weer genoeg tijd om hem zelf te rijden. Wat heb ik gehuild... mijn grootste vriend, het klinkt misschien gek maar het was de persoon waar ik alles mee kon delen. was ik verdrietig, dan voelde hij dat aan. jongen wat mis ik jou!! ze zeggen wel tijd heelt wonden, maar deze wonden zijn ongeneesbaar.
Maar aan elk einde komt ooit een nieuw begin. Al vrij snel begon ik het rijden te missen, en heb overwogen om weer terug te gaan om manegeles, maar toch maar niet gedaan. mocht af en toe een rondje op mando springen. wat een lekker gek dier. heerlijk! bedankt esmee (@mando) dat ik de mogelijkheid heb om af en toe even mijn verstand op 0 kan zetten en genieten van alle mooie momenten.
Sinds juni rijd ik nu breezer bij, voor 1 a 2 x in de week. wat een dondersteen was dat eerst. normaal uit het land halen ging al moeizaam, Als breezer er geen zin in had stond hij zo weer achter in het land. zo heb ik in het begin ook vaak weer naar achter het land gemoeten. maar dat gaat zo goed nu

Januari
Het rijden met armando ging steeds beter, had het knopje van ontspannen rijden ontdekt.

februari
Winterwedstrijd in tolbert zat er aan te komen, wat had ik er zit in!!!! dressuur, springen en vaardigheid leukleuk!!

tussendoor in maart even een springlesje met mando gesprongen wiehoee

April niet veel bijzonderheden dus gaan we snel verder naar mei

juni kreeg van hinke de kans om breezer bij te rijden, en ben direct met hem aan de slag gegaan. begonnen met longeren en later ook rijden

juli het werd al weer zomer, heerlijk!!!! begon lessen te gaan nemen om beter te worden samen, en gingen lekker door met springlessen volgen met mando

augustus hartje zomer alweer, breezer en ik waren lekker door aan het trainen, en voor het eerst konden we op de trailer staan wiehoee!!

september

oktober,november en de laatste maanden trainen we lekker verder
bedankt voor het kijken!!