Laat ik beginnen zo rondom november 2013. Al eerder had ik het gevoel dat Storm op die stal gewoon niet op z'n plekje stond. Hij kwam te weinig buiten en ik vond zijn stal ook vaak te vies en we deden ook niet meer dingen waar we altijd zo'n plezier in hebben gehad. Kortom de twijfel sloeg toe...ik voelde me een slechte eigenaar. Bij toeval ben ik aan de praat geraakt met een stalgenoot die nog niet zo lang op die stalling stond maar ook zij was niet happy en ging haar paard verhuizen naar een andere stal. Wat ze vertelde klonk aantrekkelijk dus ik ben ook maar gaan kijken op die stalling. Qua faciliteiten was het super dus heb ik de knoop doorgehakt en in januari 2014 ben ik daarheen verhuist, ondanks dat de afstand toch een eindje verder was.
Na anderhalf uur stond Storm uiteindelijk op de trailer (heb een laadprobleem) en zijn we daarheen gegaan. Zo kwam het dat Storm op 9 jarige leeftijd voor de allereerste keer in een binnenbak liep. Heerlijk om gewoon droog te kunnen rijden
.
Maar toch maar toch....de faciliteiten waren uitstekend maar Storm bleef vreselijk onrustig...hinniken, draaien, zelfs een koliekje, gewoon niet hoe ik mijn paardje ken. Ook ik kon niet lekker m'n draai vinden. De stal was voor Storm en mij gewoon te druk. Daarom zijn we samen met de stalgenoot en inmiddels vriendin naar een kleinere stalling verhuist aan dezelfde weg. Dit is de beste keuze van heel 2014 geweest en vanaf toen zijn we echt weer gaan genieten. Ik begin mijn overzicht vanaf april omdat ik vanaf die periode echt weer lol had en ook leuke foto's heb.
April;
Samen reden we een lekker paasritje

En gingen een weekje later de paarden weer lekker het land op

Mei;
Een maand waarin alles weer mooi ging bloeien, veel gewandeld en lekkere ritjes gemaakt

Juni;
Deze maand reden we onze allereerste clinic, erg leuk om te doen en van Danielle van Mierlo gehoord dat ze 'm goed bevestigd vond en we vooral moeten werken aan de rust er in houden.

Ook hadden we onze allereerste dubbele lijnen les

Juli;
Een maand met warmte dus hebben we vaak het water opgezocht

Augustus;
Ja het wordt bijna saai, maar opnieuw heerlijk veel buiten gereden. Aan het einde van deze maand ook nog een super mooie fotoshoot gehad.

September en oktober;
2 hele mooie en lange ritten gemaakt naar de Broekpolder. Ook ben ik er in oktober achter gekomen dat Storm dan weliswaar bagger te laden is op de trailer hij wel binnen 5 minuten op een vrachtwagen staat.

November;
Het jaar vliegt voorbij maar ook nu rijden we nog lekker buiten en ook gewoon in het donker wordt er buiten gewandeld en gereden. Ik geniet weer volop van m'n heerlijke gouden vriend. Voor volgend jaar staan er weer mooie ritten en avonturen op de planning nu ik weet dat hij te laden is op een vrachtwagen (maar ook met de trailer gaan we gewoon verder oefenen). Waarschijnlijk weer een weekje vakantie met hem, maar ook absoluut weer een keer naar het strand. Die dingen heb ik de afgelopen 2 jaar niet kunnen doen.
Ik sluit dit overzicht dan ook af met een foto waarop goed te zien is dat Storm en ik allebei erg blij, gezond zijn en plezier hebben

Bedankt voor het kijken! Ik hoop dat jullie een goede indruk hebben gekregen van mijn 2014 met Storm.
. veel plezier samen! mooie foto's
super leuk overzicht!! Knappe Storm! Fijn dat je je draai gevonden hebt, ga door met genieten zoals je dat nu doet