[Centraal] Kadootjes >20 euro

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Murthul

[Centraal] Kadootjes >20 euro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-14 21:25

Heb je geen idee wat je moet kopen? In dit topic kun je je vraag stellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:04

Ik zou het echt niet meer weten...

Wij vieren met de familie altijd Sinterklaas, en trekken dan lootjes. Hierbij kopen we cadeautjes voor elkaar tot 50,- euro.

Ik heb een verzorgpaard maar deze heeft alle spulletjes zelf dus een dekje/borstels/hoofdstel of what-not is niet nodig. Verder ben ik fan van One Direction en 5SOS maar posters etc. hang ik toch niet op (want dit kan alleen op mijn deur en die is vol). Ik gebruik altijd 'gewoon' sanex douche gel etc. En draag verder ook geen sierraden, mijn make-up koop ik liever zelf. CD's en DVD's gebruik ik niet, een telefoonhoesje is niet nodig omdat ik de oude telefoon van mijn vader over neem en die heeft allemaal hoesjes klaar liggen.

Ik ga kijken of ik nog wat leuke boeken online kan vinden die ik graag wil hebben. Ik heb een boek in gedachten van 15,-

Het is bij ons wel 'normaal' om meerdere dingen te vragen omdat we om de beurt een kado uitpakken dus als ik maar een ding van 50,- vraag dan ben ik klaar voor de rest van de avond en dat is niet gezellig...

Dus: Niets voor het paard, geen 'uiterlijke verzorging', wat dan wel...?

Ik heb nog 35,- te besteden.

Wie oh wie?

Dammie

Re: [Centraal] Kadootjes >20 euro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:07

Een abonnement op een tijdschrift?
Een bioscoopbon of zo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:14

Ik lees vrij weinig tijdschriften en ik ga eigenlijk nooit naar de bioscoop... :o (Ik kijk alle films online en we hebben thuis zo'n filmabonnement op de televisie).

Ilona_Mambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:18

Chocoladeletters :+
Sokken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:20

Chocolade letter krijgen we ieder jaar standaard van oma :D

Sokken zijn zo'n 'standaard in huis, en op voorraad' dingetje hier, toevallig had ik ze laatst nodig maar ik zit naast een HEMA op school dus had er gelijk weer gehaald...

Lastig...

edit: Het hoeft trouwens niet allemaal 15 euro te zijn of zo, een pakkend cadeautje voor een euro of 2 is ook leuk uiteraard, maar ik ga geen dingen vragen omdat ik maar aan het budget moet komen...

Ik dacht aan een paar goede oordopjes voor mijn muziek maar mijn vader heeft een iPhone besteld en daar krijg ik de oortjes van...

Ik zat te denken aan een sjaal, maar ik heb een sjaal en ik hoef er geen 2, ik draag er toch maar 1 tegelijk :+

Ilona_Mambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:32

Oké jij hebt gewoon alles wat je nodig hebt. :') Haha, mijn oortjes ben ik gister op gaan staan -oeps- dus moet ook nieuwe. Heb je huisdieren? Iets voor je dier dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:33

Klopt, erg he? :+ Of ik ben gewoon niet veeleisend.

Ik heb een konijntje, maar hij is ook verwend haha! Het enige wat ik voor hem zou kunnen vragen zijn speeltjes, maar daar speelt ie niet echt mee. Hij is verknocht aan zijn child-hood speeltje... Als ik dat af pak is het knokken. :=

Sinterklaas is bij ons ook wel een beetje 'entertainment' (ohhh wat heb jij gekregen?) dus het is ook wel 'belangrijk' om iets leuks te vragen (dus iets waar je oprecht blij mee bent, iets waar je al heel lang naar op zoek bent, iets 'tastbaars'). Daarom vind ik douchegel ook niet zo leuk om te vragen, dat is in mijn ogen een 'onzinnig' cadeau (want ik koop dat wel in de supermarkt) en het is zo'n 'ik wist niet wat ik moest vragen, dus dan maar dit'-cadeau.

Ik heb er ondertussen een muts bij gedaan, dus ik heb nog 25 euro te besteden... Ik heb nu twee cadeautjes dus het liefst een paar leuke, kleine(re) dingetjes.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-11-14 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Ilona_Mambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:37

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:41

Hihi, die mok! Ik ben zelf niet zo'n kokkin dus die letter zal wel saus worden. _O-

Paardlief heeft 3 halsters en staat er voornamelijk mee in het zand of in de modder dus dat vind ik zonde (als ik er een koop, dan eentje met een leuk printje uiteraard :Y) )

Ilona_Mambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:42

Ook lekker! :D
Zal nog even denken voor je ..

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:43

En iets van goede handschoenen? Weet niet of je veel fietst/scootert ?

Speel je graag spelletjes? Of puzzel je bijv? Ik vraag elk jaar Wasgij puzzels. Die kosten geloof ik ook rond de 15 euro..

Een mooie agenda kun je ook vragen. Maarja, de meeste mensen gerbruiken tegenwoordig de agenda op hun telefoon :P

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:44

Misschien kan je een foto op canvas vragen van jou en je vp?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:46

Dat wel, chocolademelk in lettervorm!

Lastig, ik zat nog even verder te kijken op die gadget-site (waar de letter ook op staat) en dan zie ik iets, en dan denk ik; gebruik ik dat nou echt... nee... en dan vind ik het zonde om te kopen :')

Ik neem altijd de bus en de metro naar school (want ik woon buiten Rotterdam en ga naar school in hartje Rotterdam...), spelletjes doe ik ook niet echt... Ja op de computer :+

Ik gebruik inderdaad de agenda van mijn telefoon :j

Eclair; ik sta liever achter de camera dan ervoor (al heb ik nog wel een fotoshoot te goed van iemand) maar mijn verzorgpony is niet 'mijn' genoeg om een foto van op te hangen... Bovendien is onze muur niet geschikt om schilderijen en posters aan op te hangen... :(

Ik ben echt een lastig misbaksel merk ik :=

Ilona_Mambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:48

Kleding?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:49

Een fotolijstje dat je kunt neerzetten? Een leuke lamp?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:50

Een fashion cheque of een vvv cado bon?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:59

Kleding dacht ik ook aan, maar ik zou niet weten wat ik dan zou willen. Ik heb nu een beaniemuts en een boek...

Ben dus nog op zoek naar een paar kleine cadeautjes zodat ik er niet 'maar twee' krijg (omdat het dus bij ons echt een hele avond, om de beurt een cadeautje pakken is).

Ik heb een hele leuke lamp aan het plafond die uitloopt in allemaal takken! Verder heb ik ook niet echt fotolijst-waardige foto's (instagram he :Y), lekker nieuwerwets).

Een cadeaubon vind ik niet zo leuk om te vragen... Dat is wel een goede voor als ik echt niks weet! :j

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:03

kadootjes boven de 20 euro zijn er heeeeel veel

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:03

Poefffffff misschien kan je een nieuwe rijbroek vragen? Nieuwe rijsokken? Of misschien kan je een speciale les vragen te paard? Western, horseball...??? Dan mag de rest een cadeau bon erbij maken :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:06

Sadekeshia; geef is een paar voorbeelden dan! En zoals je misschien hebt kunnen lezen ben ik op zoek naar meerdere kleine cadeautjes nu. :j

Eclair; ik rijd meestal in mijn jeans (te lui om om te kleden) hihihi, lastig he? Speciale lessen doen ze hier vaak niet (onder de 25 euro)... Klinkt wel heel tof dat Horseball, heb jij daar ervaring mee?

Ilona_Mambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:06

Ik weet het! Een radio! *D

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:07

Een keertje mogen proberen :P Maar het is bijna niet te doen in Nederland, volgens mij maar bij 5 maneges in Nederland.

Misschien kan je wat vragen aan spulletjes voor je kamer (kussens etc...)

Ilona_Mambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:10

Horseball is idd erg gaaf... Of een keer (meer mogelijkheden in NL) crossen ofzo?

Lutha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:11

Bluetooth speakers misschien?

Veder lees ik nog even mee voor leuke ideeën, moet zelf ook nog iets verzinnen ;)