2016: [KS-MK] 3 Paint/Quarter veulentjes verwacht in 2016
2017: [KS-MK] 3 Quarter/Paint veulentjes verwacht in 2017
2018: [KS-MK] 3 Paint veulentjes verwacht in 2018 !
2019: [KS-MK] 4 Paint veulentjes verwacht in 2019
2020: [KS-MK] 3 Paint veulentjes verwacht in 2020
2021: [KS-MK] 2 Paint veulentjes verwacht in 2021
2022: [KS-MK] 2 Paint veulentjes verwacht in 2022
2023: [KS-MK] 2 bijzondere Paint veulentjes verwacht in 2023
Het 10e jaar!! Hoe lang volgen jullie al mee?
Een beetje anders dan anders, want zoals sommige van jullie al wel weten gaan we hier stilaan minderen met de paardjes. Arany krijgt na dit dekseizoen een nieuwe thuis en Satinka heeft dit jaar ook al een nieuwe thuis gekregen.
Het plan was om haar dochter te gaan aanhouden en dan ook Jade te verkopen… maar ik krijg het toch niet over mijn hart

Zij is drachtig en uitgerekend voor 29 februari 2024. Meestal bevalt ze iets vroeger dus ik verwacht het ergens eind februari.
Zij is drachtig van onze knappe Ollie (Double Dun Gallo Gun) EeaaDdCRcr SW2 smoky grullo splash 7 panel negatief.
Kleurgenetisch is Jade EEaaCRcr Olws N/O = smoky black overo en homozygoot zwart. Ook is ze 5-panel en Imm negatief.
Bij elke kleur ook qua bont:
25% frame overo
25% splash
25% frame + splash
25% solid

In 2022 kreeg zij een smoky black frame + splash merrietje Black Diamond Gun aka ‘Belle’
Zou zij volgend jaar een smoky cream dun splash 2 overo krijgen? Dat zou de eerste wereldwijd zijn….
Ennnnn Satinka is bij de nieuwe eigenaars terug gedekt van Mo en komt volgend jaar hier nog terug bevallen

Zij is 22 april 2024 uitgerekend, maar ze is meestal 1a2 weekjes te vroeg..
Satinka is een red dun frame overo APHA merrie.
Kleurgenetisch is ze : eeAaDd Olws N/O en 5-panel negatief
Zij kregen samen al grullo tovero hengstje Coco en sorrel tobiano merrietje Poppy.

Ennnn mogelijk nog een derde merrie hier bevallen. Een warmbloed merrie van vrienden, drachtig van Mo, maar zij is in dezelfde week als Satinka uitgerekend, dus moet even bekijken of het lukt