Het is zo'n enorm leuk veulen. Had er direct een speciale klik mee wat ik met de rest niet had. En dat voor een hengst Echt super leuk beestje. Komt ook bij je te kriebelen en zo helder
Straks even naar buiten als ik hulp heb voor het te warm wordt. Normaal is 25 graden natuurlijk niet "te" warm maar ja, misschien wel voor de eerste dag haha
Wat een leukerd! Gefeliciteerd met deze zwarte kanjer.
Kabayo
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-24 12:52
Dank jullie wel!! Echt super hoe alles verlopen is. Heel blij. Nog nooit zo enorm soepel gelopen haha!
Hij is enorm leuk. Maar óf ik moet hem in de opfok houden en dan met 3 jaar na de keuring verkopen. Maar dat vind ik duur en risicovol Of ik verkoop hem. Ik heb al 2 rijpaarden (Zilver en Minthe), we hebben nog een NRPS merrie en ruin staan... dus ja, om nog een te houden om te rijden (fokken kan je niet met een ruin en een hengst hier houden is alles behalve praktisch) hoeft eigenlijk niet en de het is reëler dat ik er geen tijd voor heb. Want mocht ik ooit een champagne fokken hou ik die sowieso, ongeacht geslacht. Tenzij minthe eens een champagne merrie (bonte) krijgt... dan wordt het lastig
Plaatjes van vanochtend. Was even druk met verloskundige en daarna nog een echo haha. Nu net weer thuis en even tijd. Baby staat nu weer binnen. Was warm in het land en veel vliegen. Morgen wat langer