Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
Sky_As schreef:dit zinnetje ook echt
De bedoeling is dat dit veulen verkocht wordt maar mocht met hem/haar een klik hebben sluit ik niet uit dat er een kans is dat het veulen blijft
Hopelijk vinden jullie het leuk om mee te volgen.
dat gaat natuurlijk kansloos worden
Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen
Ilsje87 schreef:Ik kom ook volgen! Prachtige paarden heb je daar Nieky!
Wel vraag ik me af wat je bedoelt met: We fokken niet altijd naar het beeld van wat "hoort" volgens rasechte fokkers.
Nu ben ik erg benieuwd naar de andere merries!
Moestuin schreef:Ik heb even op facebook gespiekt. Blue x Tiesto, die zijn beiden roan, niet? Want dan moet je er wel rekening mee houden dat er 25% kans is dat een veulen vroeg in de dracht wordt verworpen omdat homozygoot roan niet levensvatbaar is. Nu zal dat niet meer gebeuren want ze is al een eind, maar als deze combi in de toekomst moeilijk drachtig wordt kan het daaraan liggen.
Moestuin schreef:Ik heb even op facebook gespiekt. Blue x Tiesto, die zijn beiden roan, niet? Want dan moet je er wel rekening mee houden dat er 25% kans is dat een veulen vroeg in de dracht wordt verworpen omdat homozygoot roan niet levensvatbaar is. Nu zal dat niet meer gebeuren want ze is al een eind, maar als deze combi in de toekomst moeilijk drachtig wordt kan het daaraan liggen.
floripori17 schreef:Wel spannend zo op het harde dekken. Maar los van dat, leuke combi. En mooi hoe jij jullie klik beschrijft. Heel herkenbaar.
nieky1993 schreef:Vandaag weer een mijlpaal. Niet kwa dagen maar ik heb het veulen voor het eerst gevoeld vandaag
Een foto van de knappe dame vandaag met haar mooie deken. Voor het eerst een deken op maar ze gaf er niks om zoals verwacht.
[ [url=m/fzuX4y.jpg]Afbeelding[/url] ]