Hierbij het forum om te volgen. We zijn druk aan het nadenken over namen en denk gerust met ons mee. Denk vooraal aan Spaanse en Portugese (ik ben portugees dus vandaar) namen want dat hoort natuurlijk bij een Spanjaard.
Wij zaten te denken aan: Evento, Impresionante, Fuego, Zafiro, Eros, Esperanza etc.
Heel leuk TS. Stilletjes je topic gevolgd, want met twee ruinen weet ik niet veel van drachtige merries af. Maar ik ben zo benieuwd wat hieruit komt voor veulen dus ik volg mee!
Wat leuk! Ik volg ook mee. Ben benieuwd wat voor verrassing eruit rolt.
Wellicht is de naam Sorpresa iets? Verrassing in het Spaans
Shenavallie
Geplaatst: 15-03-22 18:40
De naam Belezza (schoonheid) kwam ineens in mij op. Misschien ook wel iets?
Eveque
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-22 09:45
Sinds een paar dagen hebben we alleen nog maar met haar gewandeld. Ze geeft echt aan dat ze snel vermoeid is en moeilijk haar benen onder haar buik kan zetten. Zaterdag gaat ze naar de nieuwe stal zodat we lekker even kunnen wennen voor de bevalling. Groot weiland en andere shetjes en veulentjes.
Laatst bijgewerkt door Eveque op 16-03-22 09:55, in het totaal 2 keer bewerkt
fransje23
Geplaatst: 16-03-22 09:54
Wat een leuke verrassing krijgen jullie! Ik ga volgen
Ik vind Mariposa leuk voor een merrie en Súbito voor een hengst.
Oh wat leuk, een verrassing. Ik heb het zelf vorig jaar ook meegemaakt, merrie gekocht waarvan ik een maand later achter kwam dat ze drachtig was. Was even schrikken, zat eigenlijk niet op een veulen te wachten. Vorig jaar april is ze geboren, we hebben haar Solana genoemd, betekend zonneschijn. Vond het toepasselijk omdat ze op koningsdag overdag geboren is, de zon scheen volop toen.
Ik ben heel benieuwd wanneer je verrassing geboren word.