Een karakter die je bij elke pony wil, lief, aanhankelijk en heel makkelijk, maar ook zelfverzekerd en voor de duivel niet bang. Als de groep iets eng vind staat hij rustig met zijn neus voorop te kijken en zie je hem afvragen, waar maken jullie je druk om?! Foto's maken is dus nog niet zo makkelijk, want hij geeft nergens iets om.

Zijn vader is de Duitse rijpony hengst Golden Grey NRW, hij is 1 van mijn absoluut favoriete pony hengsten en dat al sinds dat hij 3 jaar was! Dus het was wel echt een droom om een veulentje van hem te mogen fokken. Dat is gelukt en wat voor 1.

Zijn moeder is mijn aller liefste merrie Carice (een voorlopig keur preferent en prestatie merrie van Der Harlekin B).

Nu ook alweer benieuwd wat voor moois ze nu aan het bakken is voor volgend jaar.
Spook (of Spooks/Spooky) heeft de naam Libenti's Grenoble gekregen, maar zijn roepnaam blijft toch echt Spook.

Hij is een Smokey Cream hengst.
Hier was hij 10 uur oud

En gisteravond, bijna 2,5 maand oud.

En de rest van de foto's van gisteravond, helaas was de zon al wat te ver onder achter de berg, maar toch wil ik ze graag delen.

En de jaarling in de groep even pesten (ze is een SWB jaarling, maar al een stuk groter dan zijn moeder

6 weken oud zijn moves showen
Nog wat oudere foto's

En zijn grote broer Dino van vorig jaar doet het ook heel erg goed. Hij is dus pas 1 jaar oud.