Eindelijk mag ik ook mijn eigen veulen topic openen al mijn merries zijn drachtig voor 2022.
Graag stel ik ze aan jullie voor en hoop dat jullie gezellig met mij willen aftellen naar 2022.
Als eerste mijn knappe Gina (Charmeur x Houston) ze is echt mijn toppertje en het paard waar ik alles mee heb kunnen doen wat ik graag zou willen.
Ik heb haar gekocht als veulen uit Zeeland weg.
Toen ze 4 jaar was hebben we haar zelf beleerd en ben ik lekker gaan rijden zo heeft ze vorig jaar haar sport predicaat gehaald is ze op de kwpn keuring ster geworden en heeft ze haar DOC predicaat gehaald wat ben ik trots op haar.
Mijn wens was om ooit een veulentje te fokken uit het paard wat ik helemaal zelf heb opgeleidt dus ik was helemaal blij toen ze dit jaar drachtig gescand is van Vaderland (Vitalis x Krack C )

Dan hebben we mijn lieve 7 jarige schimmel merrie (Ravel x Laomedon)
Ik heb haar vorig jaar drachtig gekocht bij de hengstenhouder weg als maatje voor mijn andere drachtige merrie van dit jaar.
Ze heeft mij dit jaar een prachtig merrie veulen gegeven van Vaderland
En is voor 2022 drachtig gescand van Florida TN (For Dance x Zack)

Als laatste Sita (Zuidhorn x Planeet)
Ze is de oudste van het stel en is al meer dan 10 jaar mijn maatje.
Ze is een echte allrounder kan springen als de beste heeft het tot het M2 dressuur geschopt en draait haar hoef niet om voor een Marathon onder het zadel.

Dit jaar heeft ze een lief en knap merrie veulen van Kjento.

Sita is Drachtig van de mooie Mclaren (Morricone x Sir Donnerhall I)
Gina en schimpie zo als ik haar noem zijn uitgerekend op 29 April.
Sita mag als laatste en is uitgerekend op 6 juli.