Fleur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annefleur200

Berichten: 1668
Geregistreerd: 20-09-12

Re: Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-21 12:34

Scannen deed deze dierenarts niet meer omdat het te groot zou zijn...? Geen idee maar ze deed het in ieder geval niet

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 13:00

Ja, zou inderdaad kunnen. Als je dan toch echt zekerheid wil, kunnen ze wel opvoelen. Maar daar ben ik dan weer geen voorstander van zo ver in de dracht.

Anyway, een klein beetje op dieet en veeeeel geduld lijkt mij een prima vol te houden compromis voor nog een aantal weken. Dan zou het toch echt wel linksom of rechtsom moeten gaan :=

Annefleur200

Berichten: 1668
Geregistreerd: 20-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-21 13:01

Pandora2 schreef:
Ja, zou inderdaad kunnen. Als je dan toch echt zekerheid wil, kunnen ze wel opvoelen. Maar daar ben ik dan weer geen voorstander van zo ver in de dracht.

Anyway, een klein beetje op dieet en veeeeel geduld lijkt mij een prima vol te houden compromis voor nog een aantal weken. Dan zou het toch echt wel linksom of rechtsom moeten gaan :=


Opvoelen vond Fleur zelf niet zo'n goed idee :') ja precies. Dat was ik van plan. En dan zien we het vanzelf wel :D

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 13:02

Geef ze eens ongelijk }> :D

Annefleur200

Berichten: 1668
Geregistreerd: 20-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-21 14:44

justdiesel schreef:
Ik snap ook niet waarom er dan niet even een scan of iets dergelijks gemaakt word om het zeker te weten.
Qua formaat buik heeft mijn ruintje hetzelfde buikje, die is dan ook drachtig denk ik :D :+


Tja het gaat er meer om dat ze zoveel dikker is geworden terwijl er verder qua voer enz. Niks is veranderd. Haar moeder is ook dik dus zou ook best kunnen dat Fleur ook gewoon dik is. :+ We zien het wel

Annefleur200

Berichten: 1668
Geregistreerd: 20-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-21 15:00

Nog even een kleine update. Nog een maandje afwachten al gaan we er niet echt meer van uit dat er wat in zit.
Fleur op dit moment :
Afbeelding

Afbeelding

Ze is nog steeds dik. Lijkt dikker op de foto dan in het echt.
We bewegen wel wat meer Maar durf haar nog niet vol aan het werk te zetten. en op gras staat ze helaas nog niet. We gaan het zien. :D