Toch weer een topic openen voor 2021 en de 3 veulentjes die ik verwacht

Ik vind het voor mezelf altijd heel handig als naslagwerk hihi en wellicht voor jullie leuk om te volgen

De eerdere topics:
Topic van 2018
Topic van 2019
Topic van 2020
Alle 3 de merries zijn drachtige van Rudsmo Rune. Ik ben erg tevreden over hoe hij fokt, gezien Lysne en Preben al eerder een veulen van hem hebben gehad. Op meerdere fronten kan hij alle 3 de merries aanvullen. Hinde zal voor het eerst van hem (specifiek) een veulen krijgen dus ben vooral benieuwd naar die combi

Rudsmo Rune:

Hinde en Preben zitten erg dicht op elkaar. Vorig jaar beviel Hinde in de nacht van 26 april en Preben op de avond van 26 April dus ben benieuwd hoe ze het dit jaar doen. Hopelijk niet weer op dezelfde datum haha

Preben verwacht haar veulen op 29 April 2021. Dit wordt voor haar het vierde veulen.
Preben's paspoortje:
geb datum: 12-05-14
Vader: Lykängs Tempo
Moeder: Udalien (v. Briggen)
Kleur: Gråblakk
Verwachtte kleur kans met Rune: 100% grå
Eerdere veulens: Olein, Perle (nog in mijn bezit) en Rixx

Hinde verwacht haar veulen op 30 april 2021. Dit wordt haar 6e veulen, waarmee ze, wanneer alles goed gaat haar keurmerrie predicaat behaald

Hinde's paspoortje:
geb datum: 07-05-2011
Vader: Timor
Moeder: Tatum (v. Tunar)
Kleur: Brunblakk (isabel)
Verwachte kleurkans met Rune: 100% Brunblakk. Hinde is namelijk getest.
Eerdere veulens: Låvi (ggk dekhengst), Møvi, Nowi, Ølvy en Rivvy

Lysne is de hekkensluiter. Zij verwacht haar veulen op 11 juni 2021. Dit wordt haar 3e veulen.
Lysne heb ik zelf gefokt dus blijft toch speciaal dat "mijn veulen" weer een veulen verwacht

Lysne's paspoortje:
geb datum: 14-05-2015
Vader: Gio
Moeder: Hannekje (v. Anton)
Kleur: Rødblakk
Verwachte kleurkans met Rune: 50% Brunblakk (isabel) 50% rødblakk
Eerdere veulens: Phine en Raizah (nog in mijn bezit)

Laatste foto is tijdens drachtig vorig jaar.