Op 23 juli 2011 kocht ik Fenya. Geboren op 05-05-2010. Ik wilde een groot zwart paard. En kwam thuis met een kleine bruin bonte merrie. Het enige zwarte was haar voorpluk en staart. En haar paspoort naam 'black Beauthie' (ja! Idd hele bijzondere schrijf wijze)
Inmiddels is Fenya al bijna 10 jaar mijn aller beste maatje. Gekocht als 1 jarige. En zelf beleerd.
Inmiddels is Fenya niet alleen mijn aller liefste maatje maar moet ik haar delen met mijn vriendin, 3 jarige dochter en 6 jarige zoon. Beide zijn helemaal gek op haar en kunnen niet wachten op ons veulen
Fenya is geinsemineerd met Alejandro fb05. De Barock pinto van mijn vriendin Daphne.
De bedoeling is om het veulen te gaan houden.
Fenya is een ontzettend lieve knuffelige en aanhankelijke merrie. Ze wil altijd voor ons werken. Doet keihard haar best en is gewoon een heerlijk beest.
Op dit moment werken we nog aan de hand met haar. Longeren der. Doen buiten stap ritjes en de kinderen rijden nog op haar.
Overigens hebben we nog steeds geen enkel idee voor veulen namen. Niet voor een merrie en niet voor een hengst. Dus inspiratie is hardstikke welkom.
Meet Fenya zomer 2019

Een sneeuw foto van vorige week

En als Penny pony mey mijn 3 jarige dochter.

En een onderonsje van eer gister