Een aantal van jullie zullen mijn vorige topic misschien nog wel herinneren, [KS-MK] Twee speciale veulentjes verwacht - maybe it's meant to be?, nou dat was het dus niet, helaas.. Het eindigde met het verlies van mijn fantastische Aziza en haar ongeboren veulentje

Wat ik toen nog niet kon weten, was dat ik afgelopen jaar de kans kreeg Aziza's enige kleindochter in Europa te kopen, Nadjarah

Toen ik Nadjarah gekocht had en wist dat zij drachtig deze kant op zou komen, ook besloten Aleeyah te dekken, aangezien 2 veulens samen toch veel leuker zijn dan 1 alleen. Dus nu verwachten we toch weer 2 Arabische veulentjes

Mijn eigen gefokte Aleeyah, geboren in 2014. Zuiver Egyptisch, drachtig van haar tweede veulen.
Aleeyah is eind maart uitgerekend, vandaag 294 dagen (foto's van afgelopen dinsdag).

Drachtig van de zuiver Egyptische hengst Mansour KS, Aleeyah is drachtig van zijn eerste veulen.

En Nadjarah, kleindochter van Aziza

Nadjarah is half april uitgerekend, vandaag 275 dagen (foto's van afgelopen dinsdag).

Drachtig van Borsalino K, die onlangs overleden is. Veulentje is dus voor de vorige eigenaresse, ook haar hengstenkeuze.

Hopelijk hebben we dit keer meer geluk en staan er over een paar maanden 2 blije merries en veulens in het land.