Dus hierbij...

Ik heb Irvina ( Davino x Ronaldo x Ferro) in November vorig jaar gekocht, en het plan was eens een eigen veulentje te gaan fokken..maar om haar eerst te gaan rijden en uit te gaan brengen op keuringen en wedstrijd. Maar de plannen verliepen anders, en besloot ik er dit jaar een veulentje in te stoppen.
Ze heeft al 2 nakomelingen, een van de hengst Ferdinand (die ook op de hengstenkeuring is geweest) en een van de hengst Bernay. Dus Irvina is het mama zijn onderhand al gewend, ze is ook zo lief naar jonge paardjes toe
En nu.. is ze dus dragend voor 2021!
Ze is 3 april gedekt met de duitse hengst Milford VDL. Wij vonden hem mooi op haar passen, hij kan vooral haar model en galop verbeteren. Ze heeft van haar zelf een ruime stap en een mooi krachtig achterbeen in draf. Haar galop mag ruimer en opwaartser. Wij denken dat hij dus mooi past op Irvina.
We hadden nooit verwacht dat het in 1keer zou pakken! Het waren erg spannende dagen, vooral het wachten op de 18 dagen scan. Ik had al een voor gevoel dat ze drachtig zou zijn, omdat ze ineens heel anders in haar gedrag was, maar het is altijd spannend natuuelijk..
Maar zoals mijn gevoel al zij, werd ze drachtig gescand van Milford op 18 dagen.
Ook bij de 32 dagen scan zagen we een mooi kloppend hartje!
Ze zit nu dus al op 247 dagen, en begint het toch al op te schieten. Ze krijgt nu eindelijk een mooi rond buikje. Ze begint het ook een beetje zat te worden

De laatste lootjes kunnen nu gaan beginnen,
Eind februari mogen wij hopelijk een gezond kleintje verwelkomen!
Het lijkt me leuk als jullie mee volgen en een gokje te doen wat het zou worden.
Geslacht en de kleur.

32 dagen scan

De laatste was een paar dagen geleden.