Celtic Rose - Dagboek van een drachtige merrie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rose_Sonny
Berichten: 444
Geregistreerd: 19-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-21 08:48

Vandaag even een vrolijke toevoeging in mijn dagboek.

Het is lekker weer en ik merk dat het lekkere weer me goed doet! Ik kan weer langer buiten staan in de zon, en de vitamientjes die ik zo binnen krijg zijn goed voor mijn humeur. Veulen doet het ook goed in de buik, is erg actief. Soms doet het wel een beetje zeer als veulen zo in de buik tekeer gaat, volgens mij gebruikt veulen mijn blaas als boksbal..

Afbeelding

Vrouwtje maakt ook gebruik van het lekkere weer om wat met mij te wandelen. Soms wandelen we in de bak en soms wandelen we lekker in het bos. Ik geniet ervan!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We hebben laatst ook een 'bloesemshoot' gehouden, zoals vrouwtje dat zegt. Nou weet ik niet wat ze daarmee bedoelde, maar ik weet wel dat ik stil moest staan voor een boom en ik mocht niet eten en moest lief kijken. Twee activiteiten die niet op mijn favorietenlijstje staan, maar soms moet je een beetje schipperen..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vrouwtje zei al dat zij geen talent had hiervoor, maar dat ik een geboren fotomodel was! Dat deed mij goed <3!

Mijn halfbroer had overigens de opdracht niet helemaal goed begrepen.

Afbeelding

Goed, zoals ik vertelde gaan we soms ook buiten wandelen. De eerste dag vond ik dat wel spannend en kon ik niet goed ontspannen. Maar de keren daarna genoot ik enorm. Het is een mooie omgeving waar we wonen, en het is heerlijk om die te verkennen.

Dit is vlak voor vertrek van de eerste wandeling. Tevens de enige foto van deze dag :=
Afbeelding

De volgende wandelingen zal ik hier niet apart behandelen, maar ik ga ze bundelen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook mijn halfbroer gaat mee op de buitenwandelingen.

Afbeelding

Samen genieten we ook van het buiten staan. Je ziet nu wel duidelijk dat mijn vorm veranderd is, vroeger had ik bijna dezelfde bouw als mijn halfbroer.

Afbeelding

Ik eindig deze toevoeging met mijn uier. Deze gaat keurig volgens het boekje en loopt na een dag buiten staan keurig terug.

Afbeelding

Afbeelding

Maar je ziet nu wel ook van de zijkant uier, zelfs aan het eind van de dag.

Vandaag is dag 278, het grote aftellen is al een tijdje begonnen; nog 42 dagen tot veilig!

Eapy

Berichten: 1740
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Celtic Rose - Dagboek van een drachtige merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 09:39

Wauw Rose, als je vrolijk kijkt ben je nóg knapper dan je al was! Geniet van je wandelingen!