Mijn sportpony's welke normaal op wedstrijden uit komen zijn ook alle 3 drachtig! Daarnaast heb ik er nog een merrie bij gekocht om door Jaimy te laten dekken. En nog 2 merries drachtig van andere hengsten.
Te beginnen met Ruja's Dilly, Dilly is 9 jaar oud en kroon, sport en ZZ mennen. Nu 212 dagen drachtig! Uitgerekend voor 5 maart
Afstamming Dilly

En Ruja's Anna, Anna is een half zusje van Dilly en loopt in span met Dilly samen. Anna is 6 jaar en een ster merrie. Nu 211 dagen drachtig en uitgerekend voor 6 maart
Afstamming Anna

Noa van de Es is een 7 jarige stb merrie een perfecte kinder pony en mijn 3de span pony.
Noa is 196 dagen drachtig en uitgerekend voor 21 maart
Afstamming van Noa

Vlonderzicht's Rose, Rose is 17 jaar en sinds maart 2020 in mijn bezit. Inmiddels is ze dit jaar preferent en keur geworden. Rose is 188 dagen drachtig en uitgerekend voor 29 maart
Afstamming Rose

Alle 4 deze dames zijn drachtig van Blue Dyfa's Jaimy
Afstamming Jaimy

Elcon Polly Pocket, de moeder van Jaimy en daarom is zij gedekt door Penpadrich Brynmor.
Polly is 12 jaar oud en een Keur merrie. Polly is 175 dagen drachtig en uitgerekend voor 12 april.
Afstamming Polly

Wernderris Revlon, Revlon hebben wij drachtig gekocht eigenlijk kocht ik haar voor mijn span maar ze was al gedekt nou gelukkig de andere dames ook

Revlon is 10 jaar oud en enkel onder het zadel op shows geweest en geïmporteerd uit Engeland.
Revlon is 152 dagen drachtig en uitgerekend voor 4 mei.
Afstamming Revlon

Doen jullie een gokje en volgen jullie mee?