Vandaag is ze 51 dagen drachtig en kwam mijn DA scannen op het hartje. Hij wist me al snel te vertellen dat ze sowieso nog dragend was. Enkele minuten later wist hij me ook te vertellen dat alles in orde was.

The music of life at the stables has changed... A new beat joined the rhythm!
1e foto van de gup:

En de 2e:

"Het" weet nog niet eens dat het leeft en er wordt nu al van gehouden.

Moeder Rêve D'or is door mij gefokt en zeer geliefd en gewaardeerd. Ik ben bizar slecht in stndfotos maken omdat Rêve altijd naar me toe komt dus jullie gaan het met een rijfoto moeten doen.

Vader van ons demonenkind is de wel bekende Cassanova Du bois die in België beduidend minder bekend (en gebruikt) is dan in Nederland.

Gebaseerd op mijn contact met het stamboek zou de naam met een Y moeten beginnen en dat lijkt een haast onmogelijke opdracht. Dus ideën voor namen zijn welkom!
Liefst had ik de mogelijkheid om in het frans te blijven maar of dat met een Y gaat lukken betwijfel ik. Hoe dan ook heb ik graag namen met betekenis en geen mensennamen.

Kleurkansen, áls ik het goed heb ingevuld en voor zover ik weet wat Rêve haar genetische basis is en gebaseerd op de kleur van Cassanova op de site zijn:
16.41% -Buckskin
16.41% -Dunskin
16.41% -Perlino
16.41% -Perlino Dun
6.25% -Palomino
6.25% -Dunalino
6.25% -Cremello
6.25% -Cremello Dun
2.34% -Smoky Grullo
2.34% -Smoky Cream
2.34% -Smoky Cream Dun
2.34% -Smoky Black
Gebaseerd op een dracht van 340 dagen heeft Rêve er nog zo'n 289 te gaan. Duimen jullie mee dat alles goed verloopt en dat we volgend jaar kennis kunnen maken met haar kleintje?