Sommige zullen me nog kennen van enkele jaren geleden, toen Vanille bevallen was van Nadirah

Nu hadden we vorig jaar eind juni een pony gekocht voor mijn dochter. Nmprs merrie'tje met stamboek. Onze lieve Skye

Skye had een hengstenveulen (Fuego) die tussen april en half mei 2019 geboren zou zijn, hij was er uiteraard bij toen de haar kochten, maar als hij oud genoeg was, is hij naar een nieuw huisje gegaan.
Skye & Fuego :

Tegen oktober viel het ons op dat Skye nog geen enkele keer hengstig was geweest. Na navraag bij de vorige eigenaars te doen, hoorden we dat de hengst bij Skye had gelopen tot vlak voor we haar kochten. Dus ze kan gedekt zijn v half april - eind juni, afhankelijk van wanneer Fuego geboren is.
We lieten haar scannen in oktober. Poging 1 mislukt, ze was te klein om inwendig te scannen.
Week daarna kwam dierenarts terug om uitwendig te scannen, maar dat was helaas niet zo duidelijk. Ook omdat we totaal niet wisten hoever ze zou moeten zijn als ze drachtig was. Maar omdat het dus niet duidelijk was, ging dierenarts er 90% van uit dat ze niet drachtig was.
We hebben een hele drukke winter gehad, mijn zoontje die heel ziek was en in het ziekenhuis lag en nog enkele andere onverwachte problemen. Dus het was telkens snel de paarden voederen, stal doen en de andere noodzakelijke dingen. Maar voor de rest deden we niet zoveel met hen. Tot ik begin maart vond dat haar buik precies wel veranderde. Ook haar uier was anders dan daarvoor dus daar maakte ik een foto van.

Vorige week maakte ik opnieuw foto's v buik en uier en merkte ik toch wel weer verschil :

We vermoeden dat ze dus wel drachtig is. Ze is nog steeds niet hengstig geweest ook.
Haar uier is langs achteren wel nog behoorlijk leeg, dus ik verwacht het niet meteen. Wat denken jullie?