Lang getwijfeld om een topic te openen, maar in deze gekke tijden leek het me leuk om samen met andere naar iets positiefs uit te kijken
. Over een kleine maand verwacht ik een veulen van de tophengst; Jamerson Rs2 (Blue Horse Zack x Negro)
Mijn merrie; Cyraniek (Johnson x Variant)
Elite- en hengstenmoeder waar ik nog altijd heel blij mee ben

En een voorstelrondje van haar knappe nakomelingen. Het wordt inmiddels al een heel rijtje
;Inverness
(Everdale x Johnson)Goedgekeurd bij het KWPN. Hij heeft vorig jaar zijn eerste nakomelingen gehad, die goed ontvangen werden bij de afstammelingenkeuring. Toevallig is hij afgelopen week verkocht, dus ik hoop dat hij nu uitgebracht gaat worden in de sport!

Miloniek (Everdale x Johnson)
Miloniek is de volle broer van Inverness. Waar ik Inverness meer op Johnson vind lijken, heeft Miloniek meer weg van Everdale zelf. Hij wordt dit voorjaar zadelmak gemaakt en ik ben uiteraard heel benieuwd hoe hij het dit gaat doen.

Nyniek (Desperado x Johnson)
Nyniek heb ik nog steeds in eigen bezit. Ik ben heel benieuwd hoe zij zich gaat ontwikkelen

Afgelopen jaar kregen we een hengstveulen van Kingston (Bleu Horse Kingston). Osbourne heb ik nog half in bezit. Hij groeid hard, heel hard
. Hij is echt een grote vriendelijke reus!

En aankomende maand in spanning voor het veulen van Jameson. Ik hoop dat hij zijn prachtige gangen en opwaartse houding mag doorgeven aan het veulen. Ik ben heel benieuwd!!