Hai allemaal!
In 2020 verwacht ik weer een veulen van Libelle (of ook wel gewoon Bel genoemd) en dit keer van Leuns Veld's Winston Jr.! Ze is uitgerekend op 27 Maart 2020 en is net de 200 dagen dracht gepasseerd

Misschien kennen jullie me wel van 2018 toen we ons eerste veulen verwachtte, van Cassanova du Bois. Hier kwam een geweldig knap hengstenveulen uit genaamd Casablanca

We zijn toen ook naar de NRPS keuring geweest, waar hij ook nog eens Veulenkampioen werd!

Afgelopen jaar hebben we ons gefocust op de sport en hebben we eindelijk de lang gewenste Z-dressuur gered! En kleine pony doet het niet onverdienstelijk tussen de grote paarden.. In 4 wedstrijden zijn we al op Z1+5!

Vorig jaar alsnog de keuze gemaakt om haar opnieuw te laten dekken en we hopen wederom op een knap merrieveulen.. Ondanks dat Cas heel gaaf gelukt was wou ik toch een nieuwe hengst proberen en dit is Winston Jr. geworden!
Hij is welsh gefokt maar NRPS goedgekeurd, het veulen kan dus in het veulenboek van het NRPS ingeschreven worden.

Bel en ik hebben zelf ook kennis met hem mogen maken! Een geweldig lieve hengst is het

En dan mama Bel. Ze is mijn 16 jarige merrie die ik dit jaar alweer 10 jaar heb (

Dit was op 4 maanden dracht :

En hier alweer 6 maanden drachtig :

De kleurkansen zijn redelijk simpel, namelijk 50% kans op een vos en 50% kans op een palomino

Hier kan dan nog sabino overheen komen.
Volgen jullie gezellig mee??

Gokjes zijn ook weer welkom! Voor kleur, geslacht en datum maak ik weer een lijstje, mocht iemand het allemaal goed hebben dan krijg je een (eetbaar) kadootje!