Asil baby op komst! ETA april 2019

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
amyz

Berichten: 6913
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Heemskerk

Re: Asil baby op komst! ETA april 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-19 19:19

Dank voor jullie lieve woorden. Het landt nog steeds niet echt.

Gelukkig net bericht dat het inderdaad geen rhino was. Maar wat het dan wel is geweesr....

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Asil baby op komst! ETA april 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 19:24

Ahw nee :(:) dikke knuffel!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110722
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Asil baby op komst! ETA april 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 19:32

Misschien een ongelukkige samenloop van omstandigheden?
Ik ben bang dat je er nooit achter komt :(:)

Evelien__

Berichten: 1574
Geregistreerd: 28-04-10
Woonplaats: België

Re: Asil baby op komst! ETA april 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 19:54

Heel veel sterkte gewenst :( :+:

amanda09

Berichten: 622
Geregistreerd: 01-11-10
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Asil baby op komst! ETA april 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:20

Heel veel sterkte:(

Fijn dat het in ieder geval geen rhino was.

Madje1992

Berichten: 2002
Geregistreerd: 10-04-10
Woonplaats: Vlissingen

Re: Asil baby op komst! ETA april 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 09:18

Heel veel sterkte!!

Louise74

Berichten: 336
Geregistreerd: 30-08-10

Re: Asil baby op komst! ETA april 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 09:33

Wat verschrikkelijk voor jullie. Heel veel sterkte!

pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Re: Asil baby op komst! ETA april 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 00:54

veel sterkte

Abracadabra9

Berichten: 5006
Geregistreerd: 23-03-07

Re: Asil baby op komst! ETA april 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 15:38

Heel veel sterkte gewenst :(:)

Granoek
Blogger

Berichten: 10479
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Asil baby op komst! ETA april 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 15:42

Veel sterkte!

shadowstar

Berichten: 341
Geregistreerd: 13-12-14

Re: Asil baby op komst! ETA april 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 20:14

Heel erg veel sterkte, vreselijk

Zapje
Berichten: 706
Geregistreerd: 11-12-15

Re: Asil baby op komst! ETA april 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 20:27

Heel veel sterkte, wat verdrietig.

amyz

Berichten: 6913
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Heemskerk

Re: Asil baby op komst! ETA april 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-19 10:26

Dank jullie. Nog steeds zo kapot van. Nas gaat gelukkig goed, had nog een paar dagen lichte verhoging. Gisteravond nog wel last van haar buik maar heb het idee dat ze hengstig aan het worden is en dan snap ik dat het zeer doet. Ze is van de week nog gescand om alles even extra te checken en zag er gelukkig normaal uit. Maar ja, de hormonen die normaal helpen met herstel van de baarmoeder zijn er nu niet.... Geen veulen dat staat te drinken én zorgt voor extra beweging. Dus gaat allemaal wat trager.
Hoop dat ze gauw hengstig is zodat de baarmoeder opschoont en de hormonen zich resetten.

Zo lang ik op stal ben, ben ik vooral heel blij dat nas niks mankeert en dat ik haar nog heb. Maar eenmaal thuis komt het verdriet weer.

Zodra Nas zich er goed genoeg voor voelt maar gauw samen naar het duin, even gedachten verzetten, zijn we allebei denk ik wel aan toe.

Intussen begint het veulenseizoen overal en zie ik op Facebook niets dan gezonde veulentjes in het stro. Zo ontzettend pijnlijk... En dan steeds maar denken: Riyah zijn halsje was mooier, Riyah zijn lijfje was beter..... Zal gewoon nooit weten hoe hij er uit zou zien, eenmaal goed uitgevouwen. Hoe hij zou bewegen. Nooit dat kleine neusje wat in mn nek kriebelt, nooit de zon op zn velletje. Potverdorie...

Hopelijk kan nas gauw weer naar de hengst en verloopt dat straks allemaal een beetje vlot. Hoop toch zó dat als volgend jaar dit als Facebook-herinnering voorbij komt (niet dat ik deze datum zelf ooit zou vergeten) dat we dan inmiddels al iets verder zijn in de dracht.

Het blijft gewoon zo ongelooflijk k*t dit.

amyz

Berichten: 6913
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-19 10:34

Heb foto's gemaakt van hem. Je bent dan altijd toch blij dat je foto's hebt, al bekijk je ze liever nooit meer. Maar eentje is, zeker na bewerken, net alsof hij lief ligt te slapen.


Afbeelding

Wilde m toch graag delen. Hoop dat het niemand 'too much' is, vond m zelf niet naar.

Blijft zo idioot. Uitgerekend op de verjaardag van mijn overleden (vos!)hengst. En dan gebeurt dit en is het een vos hengstje (uit een bruine en bruinschimmel!) met een blesje waarvan het onderste deel bijna precies hetzelfde is als dat van die overleden hengst. Dat verzin je toch gewoon niet??

emilyslaluna

Berichten: 3812
Geregistreerd: 11-08-11

Re: Asil baby op komst! ETA april 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 10:40

Wat was het een prachtig hengstje, nogmaals heel veel sterkte!

Krissivao
Berichten: 7
Geregistreerd: 23-08-18

Re: Asil baby op komst! ETA april 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 18:41

Lees net door dit topic. Wat verschrikkelijk... Heel veel sterkte en ik hoop dat jij en je mooie Nas snel weer lekker de duinen in kunnen en dit een plaatsje kunnen geven.

Al_Zawraa

Berichten: 2355
Geregistreerd: 20-03-06
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 19:00

Ach Amy, wat was hij mooi..
Ik vind het een mooie foto, ik snap dat je blij bent dat je deze gemaakt hebt. Ja, al die veulenfoto's op Facebook komen hard binnen, ik begrijp je zo goed.

Ik vind het stoer dat je meteen weer een poging gaat wagen, ikzelf durf niet meer denk ik.. Ik hoop echt zo hard dat het de volgende keer allemaal vlekkeloos gaat, en jij en Nas volgend jaar van een prachtig, gezond veulen mogen genieten.

En bij jou ook al zo'n 'toeval' qua datum, en dan ook nog eens qua uiterlijk, volgens mij is er toch meer tussen hemel en aarde dan wij soms denken..

Nogmaals sterkte :(:)

Lukasje
Berichten: 11293
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 19:21

Ach wat vreselijk! Gelukkig is jouw merrie oke maar ik wens je verl sterkte om het verlies van het veulentje.

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Re: Asil baby op komst! ETA april 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 19:30

Heel veel sterkte, wat een verdriet....prachtig ventje wat ontzettend sneu

amyz

Berichten: 6913
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-19 19:32

Kan het me van jou zó goed voorstellen Roma! Jij had toch ook wel even wat anders voor je kiezen :(:)
Het blijft heel bizar allemaal. Ik weet het zo even niet precies meer, maar was een hele lijst aan data (brengen, scannen, dekken etc) wat allemaal samen viel met een significante gebeurtenis op dezelfde datum die om Umoyax ging. En een vos uit zo'n combinatie!! Het is dat ik zelf zijn rode maantjes heb gezien, anders had ik het nooit geloofd.

Dank voor jullie lieve woorden, steunt me echt :+:

Al_Zawraa

Berichten: 2355
Geregistreerd: 20-03-06
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 22:21

Is ook wel een andere situatie natuurlijk, maar ook jij hebt al genoeg pech gehad.

Apart hè, die data? Aziza was gedekt op de verjaardag van mijn opa, mijn opa was altijd mijn grote vriend toen ik klein was (hij is overleden toen ik 3 was) en ze is overleden op de dag dat hij gecremeerd is..
Ik kan me voorstellen dat jouw verbazing over de kleur en aftekeningen helemaal groot was, die kans is zo klein!

Ik hoop dat alles je dit jaar mee mag zitten, en Nas snel weer drachtig is. Ik vind haar zo prachtig uitgegroeid (en die vliegjes <3 :~ ), zie haar nog zo voor me als klein donkerbruin veulentje op de EEE <3

amyz

Berichten: 6913
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Heemskerk

Re: Asil baby op komst! ETA april 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-19 00:07

Nou dat is ook bizar zeg!! Idioot is dat toch, hoe synchroon dat soort dingen dan kunnen lopen... meer tussen hemel en aarde hoor, echt.

Wat ik eígenlijk gewoon wil is dat als dit moment volgend jaar voorbij komt op facebook als herinnering, dat we dan de 300 dagen al voorbij zijn. Er met net even minder stress op terug kijken ofzo. Maar goed, dat heb je natuurlijk nooit Helema al voor het zeggen... in ieder geval lijkt ze inmiddels hengstig te worden dus dat is een goed teken. Hoop dat ze gelijk cyclisch is zodat we in maart weer die kant op kunnen. En dan insjallah veulen.... kleur? Veulen. Geslacht? Veulen. Waar hoop je op? Veulen. Levend veulen ook vooral zeg maar. Wat een verdriet dit... al helpt het wel om nu gewoon 2x per dag op stal te zijn en de draad weer op te pakken. Het scheelt toch enorm dat er in feite niks verandert, behalve dan dat ze niet meer met zwangerschapsverlof is...

T is vooral ook zo'n lief kind he <3 Ze wordt echt wel steeds knapper, maar vooral haar karakter is zó speciaal.
Vliegjes zijn echt geweldig!! Ze is begonnen met haar naam te spellen in vliegjes, de N staat er al :')