Ook ik kan melden dat mijn dame weer n veulen verwacht.... ergens tussen 14 en 20 Mei 2019 dus duurt nog wel even

Altijd al de bedoeling geweest om dit jaar aan te dekken maar flink wat twijfels gehad. Welke hengst? Ga ik mn dame er wel n plezier mee doen etc.
Madam raakte geblesseerd en toen moesten we dus naar de kliniek, laat daar nu wat (pleeg)veulens staan en mijn dame werd finaal gek

Oké dan, wachten tot hengstigheid en op naar het dekstation... helaas 1e ronde leeg (baalmomentje!), op naar de 2e ronde en yeah! drachtig.
As maandag gaan we scannen op het hartje (32dgn) maar ik weet gewoon dat t goed zit....
Dit veulen word n extra speciale, in de tijd dat Jill dragend is geworden hebben we helaas onverwacht afscheid moeten nemen van het paardje van mijn vriendin (pas 6) en ons as veulentje krijgt zo dus ineens n heel speciaal plekje....
Merrieveulen ga ik aanhouden hengstveulen zal verkocht worden...
Ik heb al n hengst staan en wil nog ow zo graag n merrie uit mijn knappe dame (al zegt mijn gevoel dat we volgend jaar n hengstje gaan krijgen die naar n speciaal huisje zal gaan!).
Oké, intro is al veel langer dan de bedoeling was

Bij deze stel ik graag de ouders voor...
DG DRY JILL
APHA
2008

EEaa n/W20
X
GP Mister Dual Jac
AQHA
2008

EeAaCRcrDd n/W20
Kleurkansen:
12,5% zwart
12,5% bruin