Nu het veulentje steeds dichterbij komt en ze steeds dikker wordt, leek het me toch leuk een volgtopic te maken voor mijn merrie Beauty! Bijnaam Dikkie

Mooie dikke buik foto op 240 dagen!
Beauty is een 12 jarige KWPN merrie van Havidoff. Ze is uitgerekend op 12 april! Dat betekent nu dus nog maar 3 maanden en 2 dagen te gaan!

Met Beauty heb ik L2 gereden, helaas heeft ze door blessures een tijd stil gestaan, wat voor mij ook de reden is geweest om haar te laten dekken!

Nu na een hele periode van rust is ze weer goed en werken we soms aan de hand en rij ik haar soms met barebackpad aangezien haar zadel niet meer past

Dikkie heeft eerder al twee veulens gehad, een van Valeron in 2010 en een van Apache in 2011. Die van Valeron loopt succesvol in Engeland bij GP eventing en dressuur amazone Ruth Edge en de Apache loopt op het moment de selecties voor het NK Z1 en is van plan door te stromen naar het Z2 wanneer de wissels erop zitten!

Valeron x Havidoff

Apache x Havidoff
Afgelopen jaar is ze gedekt door de veelbelovende jonge hengst In Style(Eye Catcher x Lorentin I) die momenteel bovenaan staat in het tussenklassement van de hengstencompetitie.

De super knappe In Style

Ik hoop zelf op een merrieveulen, veulen wil ik graag houden als opvolger van Beauty. Maar dat het gezond is is het belangrijkste. Vanaf nu zal ik hier updates plaatsen!
Groetjes van ons!