Leuk dat jullie kijken, het is mijn bedoeling hier updates te plaatsen over de vorderingen van de kleine beeb.
Ik zat al langer in m'n hoofd om een veulentje uit Dotje te kweken als opvolging voor haar, sinds eind juli staat ze helaas weer stil met een blessure vandaar dat ik besloten heb om er dit jaar nog voor te gaan.
Ik had al langer op fb een knappe hengst in de gaten, ik dacht enkel dat ie wat dichterbij gestald stond.
Nouja, eerst even langsgeweest om te zien of hij irl me ook zohard aanstond. Jeetje wat een knap beest, de looks maar ook een geweldig karakter.
Dus wanneer Dotje er klaar voor was, hup de trailer op en een rit van 2u30 (Gelukkig maakt Dot er helemaal niks van om op de trailer te staan, ze kwam relaxed aan bij haar date)
Wat hieruit voortkomt zien we hopelijk rond 7 augustus 2018!!
Even voorstellen voor degene die ons niet kennen:
Dotje is sinds april 2011 in mijn bezit en we hebben sindsdien ontzettend leuke dingen gedaan en veel mensen leren kennen.
Wij houden van: Fietsen, dagtochten, trektochten, zwemmen, trec-wedstrijden, academische rijkunst, springen, wandelen aan de hand
Dot is 14jaar en heeft voor ze bij mij was al 2 veulens gehad.
Ze is 1m43
Door een peesscheur vorig jaar en een ligament kwetsuur dit jaar heeft ze helaas wel wat spekkies teveel, dus toon ik geen foto's van de huidige conditie XD

Info over Janesho vind je op onderstaande website:
http://www.trainingscentrumhorsevision.nl/index.php/fokkerij/hengsten

De eerste ontmoeting:

Nu afwachten en namen zoeken tot 7augustus 2018