Eigenlijk merkte ik tot nu toe weinig van haar dracht. Ze rent nog dagelijks door de wei.

En ik rijd haar ook nog zo'n 3x per week 20 minuutjes, we proberen het wel rustig aan te doen en enkel in stap en draf wat loswerken maar ze doet het nog met veel plezier.

Maar ze word nu opeens wel echt dik en zie de afgelopen dagen eindelijk een klein beetje verandering in haar uier, dus leek het me toch leuk een volgtopic te maken! Ze is 12 mei uitgerekend maar heb het idee dat ze wat gaat overdragen, al kan het natuurlijk altijd snel gaan. Dus vanaf volgende week ga ik op stal in de caravan slapen!

Afgelopen vrijdag hadden we ook nog een shoot bij de bloesem, rest van de foto's volgen hopelijk snel.

En een foto van de papa kan ook niet ontbreken natuurlijk!

Ik hoop zelf op een merrieveulen maar, hoe cliché het ook klinkt, dat het gezond is is natuurlijk het het belangrijkste! Ik zie het steeds vaker bewegen in elk geval, dus dat lijkt me een goed teken!
Wat een prachtige merrie, gave combinatie! Aan haar vorige veulen te zien kan het bijna niet anders dan dat deze ook heel gaaf gaat worden
ik volg

Wat een droomkoppel !
Maar die gaf ook heel duidelijk aan dat ze er geen zin meer in had dus daar wandelen we alleen nog mee. Op buitenrit liep ze de heenweg zo langzaam mogelijk, uitgestrekte draf van haar vriendin kon ze alleen nog in galop bijhouden, en de terugweg ging de waggelpas erin. En die is ook heel snel begonnen met slappe banden.