Ik stel jullie vol trots voor aan mijn prachtige duitse prinsesje
Hesselteichs Lillyfee II

Ze is een Staats premie stute van 4 jaar oud, op deze foto's 9,5 maand drachtig van haar eerste veulen! Ik was op zoek naar een fok merrie erbij en zij hoefde nog niet drachtig te zijn voor dit jaar maar zou wel mooi meegenomen zijn, enige voorwaarde dat ik een knappe staats premie stute zocht nou ik kan volmondig zeggen dat ik der per toeval gevonden heb, en wat ben ik blij met haar
zo vreselijk lief en knap! Momenteel is ze 288 drachtig en verwachten we 5 juni 2017 een veulentje van de prachtige duitse rijpony hengst
Dreiklang AT

Na 2x op rij Mierela een topic te hebben gehad uit zowat dezelfde kleur combinaties (valk x palomino) waar in 2015 een smokey black hengst uitkwam en in 2016 een cremello merrie uit kwam staan we dit jaar weer voor een verassing.
Ook zoals voorgaande jaren zal de camera weer online gaan
naar verwachting zal dit waarschijnlijk binnen nu en 2 weken zijn
De kleur kansen zijn net zoals voorgaande jaren het zelfde:
32.81% -Valk
16.41% -Bruin
16.41% -Perlino
12.50% -Palomino
6.25% -Vos(Chestnut/Sorrel)
6.25% -Cremello
4.69% -Smoky Black
2.34% -Zwart
2.34% -Smoky Cream
Vorig jaar schreef ik dit:
Ik heb ook even een poll gemaakt wat jullie verwachten dat het dit jaar zal worden
Zelf zou ik heel graag een valkje willen dit jaar of een perlino of smokey cream of een palomino

Na 2 jaar nog steeds geen valkje dus gehad dus hey wie weet ooit

Leuk weetje Lillyfee komt bij de zelfde fokker weg als Gonna be Famous HS zijn vader Hesselteichs Golden Dream
en Golden dream is een oom van Lillyfee.
zitten momenteel nog beetje in twijfel of we op deze stal blijven staan of misschien gaan verhuizen nog. Maar als volgende week positief uitvalt kwa vergadering op stal dan is hij zeer snel aangesloten
Maar zolang het veulen maar gezond is he!
het mag van mij wel wat vroeger komen
zo laat heb ze nog niet gehad.. famous en crème verschillen paar dagen