Nadat het vorig jaar fout ging (zie topic in mijn onderschrift) heb ik Joan opnieuw naar Copper gebracht voor een nieuwe poging en ondanks dat we, door miscommunicatie, dachten dat we te laat waren, was Joan in 1x drachtig

De Kleurkansen voor de baby zijn:

Uiteraard hoop ik weer op een Amber Cream Champagne of Amber Champagne

De dracht verloopt voorspoedig en het buikje groeit en groeit. Ik heb ook het idee dat ze deze dracht veel makkelijker doorloopt. Misschien komt het omdat ze nu al een moeder is, ookal is het niet van haar eigen kind. Ze is er zo content mee, helemaal in haar element.
Hier met haar pleegkind Lavendel.

Inmiddels ziet ze er zo uit

En de "geplukte kalkoen" foto

Verder rijden we nog lekker een beetje in de bak en buiten. Ze vindt het nog steeds prima en geniet van de ritjes

Tegen de tijd dat de geboorte zich aandient krijgt Joan weer een alarm om, de camera gaat er weer op én ik ga op stal slapen. Ook wil ik proberen om de camera online te krijgen zodat er meerdere mensen mee kunnen kijken maar dat moet ik nog even uitzoeken.
Voor wie een gokje wil wagen, Joan is op 15 mei uitgeteld.
Vorig jaar heeft Joan een aantal dagen overgedragen. Ik tel 340 dagen en ze heeft er vorig jaar 351 dagen van gemaakt. Ik ben benieuwd of ze dat dit jaar weer gaat doen, hoop van niet natuurlijk

Mijn eigen gokje:
Noisy-18 mei-Amber Cream Champagne-hengst