Tijd voor een nieuw topic

vervolg van [KS-MK] AMHA hengst Wynn verwacht een mini kwartet met zijn harem
We verwachtten 4 veulens, maar Caramel stond vlak na drachtig stond ze ineens hengstig en Princess was goed drachtig gescand maar vorige maand had Wynn teveel interesse en wilde haar dekken, wat vreemd gedrag is voor hem want hij veel respect voor zijn drachtige harem, na het scannen vorige week bleek dat ze inderdaad verwordpen heeft.
Jammer maar ik geloof heilig in de natuur dus het zal een reden hebben.
Voorstelronde: deze 2 merries verwachten een combinatie met hun grote vriend en liefde en onze eigen kanjer.....bruin tovero hengst met gouden karakter
MH Legacys Wynn

Al onze topics hebben mede gezorgd voor hechte vriendschappen onderling en meerdere keren hebben wij een knuffelmeeting gehad op onze stal,wij hebben wij met zijn allen lief en leef gedeeld en intens mee gewaakt en tijdens het waken en mee loeren op de camera's voor de vaste posters en vooral een hoop onzin uitgekraamd,dit voornamelijk na 22.00 uur en alleen voor 18+

Op naar 2 gezonde veulens,kleur en geslacht maken niets uit,als moeders en kids het goed maken hebben wij al een goed jaar!!!!!
De voorstelronde....
verwacht in april:
onze kleine palomino merrie Pecan Groves Blonde Ambition
Blonde is hier meerdere keren bevallen met net 300 dagen dracht en levert haar veulens gelijk met met placenta af of een red bag bevalling, dus waken 24 uur per dag omdat dan iedere minuut telt....en nee het is geen probleem als we er maar zijn en laten we dat bij iedere bevalling zijn

Blonde haar nakomelingen hier op SKS:
februari 2008
Starry Night,niet levensvatbaar te vroeg geboren,maar met wat wij nu weten had het misschien anders gelopen....
Dank je wel Starry

Dus je mag zeker genoemd en gezien worden,..jij was niet voor niets in ons leven!!!

10 april 2009 SKS Em Pacs Selu
oh wat vond ik je lelijk bij je geboorte een bleekscheet!!!

Nu ben je gezamelijke liefde van mij en Valerie (mdr hier op bokt) en hebt gezorgd voor een onvoorwaardelijke vriendschap.....

en kijk nu

en uit dezelfde combi als nu met eigen hengst Wynn zijn geboren...
24 maart 2010 : SKS Wynns Legacy Yuma

en nu als volwassen goedgekeurde hengst waar je als fokker zo trots op mag zijn!!!
Een look a like van zijn papa....
Yuma is nu de grote liefde en trots van Jolandje bokt...

SKS Wynns Legacy Cheveyo Ate 25 april 2011
hihi wie kent hem niet meer van zijn grote avonturen op bokt en vernoemd naar mijn papa die paar maanden erna overleden is...
LindyH @ [KS-ITP] Even voorstellen:ik ben Cheveyo en 45 cm klein

en nu als volwassen ruin woont hij bij Jasia op bokt ..

17 maart 2013 SKS Wynns Legacy Nikan

ja wat moeten we hier over zeggen,iedereen wordt blij van Nikan...vandaar de keuze vorig jaar om hem te ruinen en aan te houden en hij maakt nu heel veel mensen blij als knuffel/therapiepaardje, wij proberen dit geheel belangeloos te blijven doen met behulp van donaties en sponsors.
Zijn facebookpagina:
https://www.facebook.com/SKS.Nikan/?ref ... page_panel
En zijn inmiddels stichting geworden: http://www.nikanandfriends.nl

I love him

15 februari 2015:
SKS Wynns Legacy Yazhi, bruin merrie!! veulen

Bij geboorte zei ik dit is Het Loes veulen en uiteindelijk voorbestemd, ze is nu en zo gegund het meisje van LoesLucky die er super gelukkig mee is

23 februari 2016

En dit mooie meisje Yamka helaas tijdens de geboorte overleden, wat was ze bijzonder met haar aftekening van hartjes (zie foto!) en wat een verdriet bij Blonde en mij, maar wat een voorrecht om de kracht van de kudde te mogen meemaken, hoe ze allen hier mee omgaan en na 2 dagen dat Blonde eindelijk haar afscheid had genomen van Yamka stond de kudde klaar om Blonde en ook mij te troosten.
Yamka betekent mooie bloem en de mooiste bloemen worden als eerste geplukt!!!!

Ik wilde Blonde niet meer laten dekken, maar dame in kwestie besloot anders, ze bleef hengstig en was zelfs zo verliefd dat ze weken Caramel gedekt heeft. Ik vertrouw dan maar op haar inzicht en hoop met heel mijn hart dat het nu goed gaat en ze weer de ubermama kan zijn die ze in hart en nieren is.....
onze black beauty en stermerrie SSF Em Pacs Kaylee( zwarte Keet voor vrienden

nakomelingen:
2010 :
SKS Wynns Legacy Kyona
een zwartbont merrieveulen en woont nog steeds gelukkig met zus Nituna bij bokker Lisette03 (Lisette en Leunis)

2012:
SKS Wynns Legacy Kanika,
een zwart overo merrieveulen ,woont bij bokker oedsje (Francis en Erik)

En zo leuk Keet is in 2016 oma geworden van een kleindochter geboren uit Kanika en bij oedsje

2013:
en ze worden steeds ranker en langere stelten....

SKS Wynns Legacy Niabi
een zwart bont merrie veulen, woont nu bij zus Kanika en bokker oedsje (Francis en Erik)

en wederom 1e premie nakomeling:

2014
SKS Wynns Legacy Nizhoni bruinbont(cultuurschok

Francis en Erik verzamelen de Keet-Wynn babes dus deze mooie lady woont ook met veel liefde en plezier bij haar zussen Kanika en Niabi dus bij oedsje bokt
4 maart 2016
SKS Wynns Legacy Navajo bruin tovero getest.
Voor het eerst een hengstje, die uit het niets geboren is en ergens gelanceerd in 2 minuten tijdens het waken en hij heeft zijn eerste maanden voor 2 geleefd zo intens en rap met alles, een heerlijk dier beroemd op facebook door zijn filmpjes met zijn ballen....

en nu het vriendje is sinds kort van mijn vriendin Maaike (cabalos bokt)
Lieve mensen, op naar een wederom gezellig topic,groepswhapp met hechte vriendschappen....en samen waken, laat iedereen maar onder die steen vandaan komen!!!!