Het eerste veulen onder mijn nieuwe stalnaam Cha Cha Stables.
Camilla Impressive AKA Chicky mocht op date met de 100% AMHA en NMPRS hengst Hello Sunshine Of Spotlight.
Chicky is een Vos bonte(tobiano) Merrie. Is veterinair goedgekeurd en opgenomen in het hoofdstamboek van het NMPRS.

Haar date HJC Hello Sunshine Of Spotlight is een Silverdapple bonte (tobiano) hengst.

22 juni was de laatste dekdag geweest.
27 mei 2017 word het veulentje verwacht op 340 dagen. Maar uiteraard kan het altijd vroeger of later komen, ze houden ons altijd in spanning

Vandaag deze foto's van de dame in kwestie gemaakt, ze begint al een buikje te vormen, haar uier is iets veranderd, maar nog niet gevuld.

Ze is vooral zichzelf: absoluut niet schoon te houden

Kleurkansen:
14.06% ; Bay Tobiano, Black Tobiano, Silver Bay Tobiano, Silver Black Tobiano
9.38% ; Chestnut Tobiano, Red (Chestnut/Sorrel) Tobiano
4.69% ; Silver Bay, Silver Black, Bay, Black
3.13% ; Red (Chestnut/Sorrel), Chestnut
En dan hebben we misschien nog een twijfel geval. Afgelopen december een hele leuke merrie gekocht. Volgens de eigenaar niet drachtig. Zoals de onderstaande foto (onderste het ouds, bovenste meest recent) is duidelijk een verschil in buik te zien, terwijl ze wel afvalt (want ze is veel te dik

Nadat ik afgelopen vrijdag ook nog eens rare bewegingen zag in haar buik, begon ik helemaal te twijfelen. En om mezelf niet helemaal gek te maken hebben we gewoon de DA gebeld en die komt haar maandag opvoelen. Ik hoop NIET dat ze een veulen draagt, omdat dit betekend een veulentje zonder papier. Mocht ze wel drachtig zijn, behandelen we haar en haar komende spruit natuurlijk net zoals de rest, want papier of niet, gezond ter wereld komen(en blijven) staat bij mij het hoogst in het vaandel.
We stellen even voor: Rosa AKA Bo, Vos, Vader: Rens v.d. Hees.

Vandaag ook van haar foto's gemaakt, maar voor nu heeft ze enkel net zoals chick een hele dikke buik, uier nog niks van veranderingen gevoeld voor zover ze hier rondloopt.

Maandag dus in ieder geval een update over Bo en haar misschien mogelijke onverwachte kleine spruit.