Dit is Sunny, een 5-jarige ondeugende shetlander merrie van maar liefst 83 cm groot

Eerst even wat uitleg over ons ‘verhaal’.
Twee jaar geleden begonnen mijn zus en ik met het verzorgen van Sunny en Max, een shetlandermerrietje en een mini-appaloosa hengstje. Een jaar later werden hebben wij hen overgekocht en waren ze van ons!
Sunny was toen al drachtig van Max, maar heeft toen helaas een miskraam gehad. Wel wilden wij nog steeds graag een veulentje van deze combinatie, dus afgelopen voorjaar is Sunny opnieuw gedekt. Max hebben we kort daarna laten castreren, zodat ze gezellig samen konden blijven staan, want Sunny en Max waren onafscheidelijk.

Een tijdje geleden kreeg mijn lieve Max een bloedneus, en was het helaas foute boel

We zijn met hem naar de kliniek gegaan en daar bleek er een enorm grote tumor in zijn neus- en voorhoofdsholte te zitten. We hebben toen de keuze moeten maken om onze kleine boef in te laten slapen. We missen hem ontzettend

Door het verlies van Max is dit veulentje natuurlijk éxtra bijzonder voor ons, omdat het zijn laatste veulen zal zijn. Dit veulen zal dus een levende herinnering aan zijn/haar mooie papa zijn.
Nog even een paspoortje van onze kleine Sunny:
Paspoortnaam: Elize v.d. Kralen
Kleur: Vos zonder aftekeningen
Geboortedatum: 27-04-2011
Moeder: Violetta v.d. Gemarisahof
Vader: Spanker v. Stal Buck’s Hoeve
Vader van moeder: Pacific v. Bromishet
Vader van vader: Larsto v.d. Berkenhoeve
We verwachten het veulentje rond februari, en ik wil hier graag regelmatig gaan updaten over de laatste maandjes!
Inmiddels is Sunny al 7 maandjes drachtig, en dit is al goed te zien

Bokker Reusje_xx heeft Sunny mooi op de foto gezet met haar dikke buik

Ik zou het leuk vinden als jullie de laatste maandjes gezellig mee volgen!