Ons eerste veulen in de maak!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marissa161

Berichten: 571
Geregistreerd: 25-08-10

Ons eerste veulen in de maak!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-16 17:13

Hallo!

Ik ben onwijs blij,want mijn merrie is gisteren een maand drachtig gescand :D.
Het gaat om mijn anglo-arabische merrie die helaas al bijna twee jaar kampt met een blessure. Vorig jaar hebben we thuis een rot situatie gehad toen mijn vader ernstig ziek bleek. Toen dit alles gelukkig goed afliep, besloten we een veulen te fokken met onze Lucky. Het was direct raak en we waren zo blij. Totdat ze het veulen uiteindelijk toch verloren heeft. |( aangezien het dekseizoen over was konden we het niet nog een keer proberen. Gelukkig was het dit keer weer raak en is ze nu een maand drachtig *\o/* .

Lucky is een inmiddels 8 jarige merrie van Figaro X. Als 3 jarige kwam ze bij mij als mijn eerste paard. We hebben veel meegemaakt samen en waren dubbel M startgerechtig. Toen raakte ze helaas kreupel. Gelukkig gaat ze nu weer de betere kant op!
In 2012 heeft ze het sterpredikaat ontvangen en werd ze nationaal kampioen!

De dame waar het om gaat:
Afbeelding
Afbeelding

Ik was al eerder laaiend enthousiast over deze hengst en de keus was daarom snel gemaakt: VDL Glasgow van het Merelsnest!:
Afbeelding

Ik ben zo benieuwd wat deze combinatie ons gaat brengen! Lucky is midden maart 2017 uitgerekend. Volgen jullie mee? Voorspellingen doen mag altijd :D

Afbeelding

princie1999

Berichten: 278
Geregistreerd: 02-05-15
Woonplaats: Naast mn buren, tegenover mn overburen en naast mn andere buren.

Re: Ons eerste veulen in de maak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 17:28

Ik volg mee!

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Ons eerste veulen in de maak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 19:36

Leuk ik volg :D

marissa161

Berichten: 571
Geregistreerd: 25-08-10

Re: Ons eerste veulen in de maak!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 13:01

Vandaag zit ze op dag 40. Ik kan wel haar progressiefoto's plaatsen maar ze is nog wat te dik dus je ziet niet zo veel :+