Tijd voor een nieuw topic

vervolg van [KS-MK] 2 amha miniveulens verwacht bij SKS met een lach en traan
Deze maand zijn onze 2 merries Blonde en Keet 300 dagen drachtig en de ervaring leert ons....WAKEN!!!!!
Geen vreemdgaande dames dit keer, alle 4 de merries verwachten een combinatie met hun grote vriend en liefde en onze eigen kanjer.....bruin tovero hengst met gouden karakter
MH Legacys Wynn

Wynn krijgt het druk dit jaar met oppasregeling en alimentatie, maar dat doet hij met liefde voor zijn harem en babes

Al onze topics hebben mede gezorgd voor hechte vriendschappen onderling en meerdere keren hebben wij een knuffelmeeting gehad op onze stal,wij hebben wij met zijn allen lief en leef gedeeld en intens mee gewaakt en tijdens het waken en mee loeren op de camera's voor de vaste posters en vooral een hoop onzin uitgekraamd,dit voornamelijk na 22.00 uur en alleen voor 18+

Op naar 4 gezonde veulens,kleur en geslacht maken niets uit,als moeders en kids het goed maken hebben wij al een goed jaar!!!!!
De voorstelronde....
verwacht in februari:
onze kleine palomino merrie Pecan Groves Blonde Ambition
Blonde is hier meerdere keren bevallen met net 300 dagen dracht en levert haar veulens gelijk met met placenta af of een red bag bevalling, dus waken 24 uur per dag omdat dan iedere minuut telt....en nee het is geen probleem als we er maar zijn en laten we dat bij iedere bevalling zijn

Blonde haar nakomelingen hier op SKS:
februari 2008
Starry Night,niet levensvatbaar te vroeg geboren,maar met wat wij nu weten had het misschien anders gelopen....
Dank je wel Starry

Dus je mag zeker genoemd en gezien worden,..jij was niet voor niets in ons leven!!!

10 april 2009 SKS Em Pacs Selu
oh wat vond ik je lelijk bij je geboorte een bleekscheet!!!

Nu ben je gezamelijke liefde van mij en Valerie (mdr hier op bokt) en hebt gezorgd voor een onvoorwaardelijke vriendschap.....

en kijk nu

en uit dezelfde combi als nu met eigen hengst Wynn zijn geboren...
24 maart 2010 : SKS Wynns Legacy Yuma

en nu als volwassen goedgekeurde hengst waar je als fokker zo trots op mag zijn!!!
Een look a like van zijn papa....
Yuma is nu de grote liefde en trots van Jolandje bokt...

SKS Wynns Legacy Cheveyo Ate 25 april 2011
hihi wie kent hem niet meer van zijn grote avonturen op bokt en vernoemd naar mijn papa die paar maanden erna overleden is...
LindyH @ [KS-ITP] Even voorstellen:ik ben Cheveyo en 45 cm klein

en nu als volwassen ruin woont hij bij Jasia op bokt ..

17 maart 2013 SKS Wynns Legacy Nikan

ja wat moeten we hier over zeggen,iedereen wordt blij van Nikan...vandaar de keuze vorig jaar om hem te ruinen en aan te houden en hij maakt nu heel veel mensen blij als knuffel/therapiepaardje, wij proberen dit geheel belangeloos te blijven doen met behulp van donaties en sponsors.
Zijn facebookpagina:
https://www.facebook.com/SKS.Nikan/?ref ... page_panel

I love him

15 februari 2015:
SKS Wynns Legacy Yazhi, bruin merrie!! veulen

samen met Chaske:

Bij geboorte zei ik dit is Het Loes veulen en uiteindelijk voorbestemd, ze is nu en zo gegund het meisje van LoesLucky die er super gelukkig mee is

onze black beauty SSF Em Pacs Kaylee( zwarte Keet voor vrienden

nakomelingen:
2010 :
SKS Wynns Legacy Kyona
een zwartbont merrieveulen en woont nog steeds gelukkig met zus Nituna bij bokker Lisette03 (Lisette en Leunis)

2012:
SKS Wynns Legacy Kanika,
een zwart overo merrieveulen ,woont bij bokker oedsje (Francis en Erik)

en als enigste een 1e premie in haar rubiek: samen met Tina (maydine bokt)die Kanika samen met haar man Huub hebben klaar gestoomd voor NMPRS keuring en met dit geweldige resultaat.

na afloop samen met nieuw baasje Francis(oedsje)

En zo leuk Keet wordt als het goed is dit jaar voor het eerst ook oma, want Kanika verwacht haar eerste veulen

2013:
en ze worden steeds ranker en langere stelten....

SKS Wynns Legacy Niabi
een zwart bont merrie veulen, woont nu bij zus Kanika en bokker oedsje (Francis en Erik)

en wederom 1e premie nakomeling:

2014
SKS Wynns Legacy Nizhoni bruinbont(cultuurschok

Francis en Erik verzamelen de Keet-Wynn babes dus deze mooie lady woont ook met veel liefde en plezier bij haar zussen Kanika en Niabi dus bij oedsje bokt
En onze perlino bleekscheet bewegingskanon SHM Eclipse Wonderfull Princess
Princess Goortje voor vrienden.. bewegingskanon en zoveel humor...

Nakomelingen hier geboren: 25 april 2013
ons vlindertje: SKS Wynns Legacy Kimani met liefde vernoemd naar Boy ons overleden neefje
Kimani woont nu in Duitsland,bij naamgenootje Sandra die zo blij is met haar...

En uit de combi Princess en SKS em Pacs Selu geboren 31 maart 2015 het hengstveulen zonder piemel

SKS Selu's Wicasa Chaske

En zo mooi verhaal, ik schreef in topic over geboorte Hannah hier neer,dochter van Lisette en Leunis en iedereen was dat aan het lezen en ik zag op camera Princess beginnen en laat iedereen het gemist hebben, zo bijzonder deze 2 mooie wezens op dezelfde dag geboren

Inmiddels is Chaske verhuisd naar gouden plek in België : sheddah bokt en Latoya
Verwacht juli/augustus
En onze nieuwste aanwinst: Erica's Caramel Macciato,..
silver bucksin merrie, drachtig gekocht,maar ze vond Wynn zelf een betere partij want ze stond ineens te slettebetten bij Wynn, dus hengstig en koos Wynn uit, die 2 zijn inmiddels een bijna walgelijk klef setje...

Ze is hier in 2011 bevallen als gastmerrie 9 ( ook het jaar van het overlijden van mijn pap(http://www.stalkeessage.nl/nieuws/nieuws2011.htm)

een prachtig hengstveulen vernoemd naar Rene die de bevalling heeft gedaan en die was echt zwaar en heftig en toen was er al een megaklik, ze ging voor mij liggen vol vertrouwen met weeën, een band die niet te omschrijven is en ze was toen niet te koop en ik heb haar beloofd dat ik haar zou kopen als het ooit zover zou komen, ze zat altijd in mijn hart en afgelopen zomer was het zover, nee misschien niet de tijd en slim na veel twijfel,.. maar ik moest het doen voor mijn gevoel en gelukkig gelooft mijn man heilig in mij en steunt me, kijk naar het filmpje nu Caramel in berenvacht, ze gaat iedere dag onvoorwaardelijk voor mij...Gevoel en geen spijt!
Lieve mensen, op naar een wederom gezellig topic,groepswhapp met hechte vriendschappen....en laat iedereen maar onder die steen vandaan komen!!!!