Beide merries krijgen hun derde veulen.
Afgelopen jaar heb ik mijn eigen hengst gebruikt. Dit jaar zullen ook zijn eerste nakomelingen geboren gaan worden. Ik ben erg benieuwd wat hij doorgeeft. 5 merries en allemaal verschillend.
Dit zijn de combi's die geboren worden bij mij:
WMM Magic lirt of LTDs x SLC Kid Banana (beiden 1e premie stamboek opgenomen.) Dit veulen wordt nmprs en amha geregistreerd.
30 april op 340 dagen dracht.

Flirt

Kid
HD's Chakira x SLC Kid Banana (Chakira is een 2e premie stamboek opgenomen merrie en Kid 1e premie stamboek opgenomen.) Dit veulen wordt nmprs geregistreerd.
14 mei op 340 dagen dracht.

Chakira

Kid
Vervolgens ben ik ook erg benieuwd naar de volgende veulens van kid:
14 februari (340 dagen) Moonlight Sampsons Twilight x SLC Kid Banana (Dit veulen zal nmprs en amha geregistreerd worden)
12 mei (340 dagen) Diva van de Molenstraat x SLC Kid Banana (Dit veulen zal nmprs geregistreerd worden)
21 mei (340 dagen) HD's Damira x SLC Kid Banana (Dit veulen zal nmprs geregistreerd worden)
Ik heb ook al wat foto's gemaakt van de buikjes. Kwaliteit kan slecht zijn. Heb ze met de mobiel gemaakt....
7 december:
Chakira

Flirt

28 december:
Chakira

Bij deze foto sessie kreeg ik net een nieuwe baal hooi. De folie ruim ik natuurlijk wel direct op. (mocht er iemand over vallen

Flirt