Ik zat op mijn werk, afspraak was dat mijn zus zou naar stal rijden om de hh te helpen. Maar ik kreeg een appje dat hij er al was en dat de merrie superbraaf was en de handel eral inzat.
nou helemaal mooi, dacht ik Totdat ik wat later een telefoontej kreeg van de HH, dat er iets mis was. Hij had het buisje verwisseld met een andere klant.
Ik schrok me rot, hij doet vooral met springhengsten, maar gelukkig was het wel een dressuurhengst en niet eens een die me niet zint nl: Desperado

Maar blij was ik natuurlijk niet, ik geloof heel erg in Guardian en wacht al jaren op een merrieveulen om de lijn door te zetten, dus een merrie is zeker een blijvertje.
Aan de andere kant ben ik heel blij met mijn HH, die altijd super flexibel is en vreselijk zijn best doet. Neem het hem ook zeker niet kwalijk, maar het wordt heel spannend volgend jaar, ik heb namelijk de merrie ook nog laten insemineren met Guardian later op de dag.
Dat wordt dus een DNA-testje in mei om te kijken wie de papa is.
Detail is dat haar moeder ook drachtig was geraakt, en de dames dus allebei op 24 mei hun veulen verwachten.
Wie vindt het leuk om te volgen en een gokje te wagen.
dit is de merrie waar het omgaat, zaterdag heeft ze afscheid genomen van de sport, ze wordt nog wel een beetje gereden, maar zal nu volledig de fok ingaan en mijn zus gaat verder met haar 3 jarige zoon v Bon-Bravour.
Het buikje is al goed te zien.