R.I.P La Dior 22-04-2016 | Voorwijk's Delphi x Goldstar du B

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat zal het worden, merrie of hengstveulen

Merrieveulen
61 (59%)
Hengstveulen
42 (40%)

Totaal aantal stemmen: 103


Madje1992

Berichten: 2002
Geregistreerd: 10-04-10
Woonplaats: Vlissingen

Re: Palomino! (NWR) Voorwijk's Delphi x (DRP) Goldstar du Bois

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 20:34

wat fijn dat je merrie nu weer thuis is. Snap heel goed dat je weer een veulentje zou willen fokken.
Hoop dat ze weer goed hersteld. Ze ziet er goed uit

KellyDV

Berichten: 1123
Geregistreerd: 04-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-16 21:28

Bedankt voor alle berichtjes <3 Doet me goed.

Met Delphi gaat het nogsteeds heel erg goed. Je merkt dat ze wel wat pijn heeft, en dat ze wel IETS mist.
Dan begint ze te schrapen in de stal, maar dat is gelukkig altijd maar heel even.
Vandaag heb ik haar achterbenen en haar staart maar even gewassen.. Bah, allemaal bloed!! Ze was heel braaf.
Ook een hooinet opgehangen, had hem voor de box liggen.. Maar dat was niet naar wens. Nu wel, slingert de hele box door :D

Zo zag het er vandaag uit.
Afbeelding

Muzefee schreef:
Jeej Delphi weer thuis, super! Snel lekker opknappen, maar dat gebeurd thuis het beste, op een vertrouwde plek. :)

Door een vriendin van Kelly is er op Facebeook een pagina opgericht om te proberen de onverwachte kosten voor Delphi (deels) te dekken: https://www.facebook.com/Delphis-Recove ... 2/?fref=ts

Alle kleine beetjes helpen! :)

Ja vind het echt geweldig van haar!! Zo lief.. Als iedereen een klein bedrag stort, komen we al heel ver. Inderdaad, alle kleine beetjes helpen! :(:)

sylva schreef:
Ach jeetje, ik volgde je op Facebook zo nu en dan met de komst van het veulen en vroeg me al af of ze er inmiddels was (wellicht je lijst opgeruimd, we kennen elkaar immers niet en hadden contact om een frontriem gehad) en zie m nu helemaal bovenaan staan op bokt met dit afschuwelijke bericht. Heb net alles gelezen. Fijn dat ze inmiddels weer thuis is, maar wat een hel dit. Vreselijk. Je keek er zo naar uit. Heel veel sterkte voor jou en Delphi de komende tijd. Prachtige naam ook voor het veulen...

Dat meen je niet, wat onbeschoft van me. Zou je mij een prive berichtje willen doen, of een vriendenverzoek?

Hollyleaves
Berichten: 1945
Geregistreerd: 07-06-05
Woonplaats: Groningen

Re: Palomino! (NWR) Voorwijk's Delphi x (DRP) Goldstar du Bois

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 22:49

Haha nee joh, net wat ik zei, we kennen elkaar ook niet. Ooit had je me toegevoegd en zouden we kijken voor ruilen met een deken en een frontriem :D verder vond ik je discussies over de paardensport en het buitenstaan altijd geniaal, dus zodoende bleef je me wel bij :D ik zal je even opnieuw toevoegen, altijd leuk om Delphi op Facebook verder te volgen.

Nogmaals heel fijn dat ze weer thuis is. Wordt het qua hengst opnieuw bekijken of ga je voor een nieuwe kans met Goldstar?

KellyDV

Berichten: 1123
Geregistreerd: 04-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-16 22:57

sylva schreef:
Haha nee joh, net wat ik zei, we kennen elkaar ook niet. Ooit had je me toegevoegd en zouden we kijken voor ruilen met een deken en een frontriem :D verder vond ik je discussies over de paardensport en het buitenstaan altijd geniaal, dus zodoende bleef je me wel bij :D ik zal je even opnieuw toevoegen, altijd leuk om Delphi op Facebook verder te volgen.

Nogmaals heel fijn dat ze weer thuis is. Wordt het qua hengst opnieuw bekijken of ga je voor een nieuwe kans met Goldstar?

Hahaha :D Leuk!
Sja.. Lastig.. Ik zou dit jaar Cassanova du Bois gebruiken.
Ik wil ook heel graag Goldstar weer gebruiken, maar desondanks het niet aan de hengst ligt, durf ik het niet.
Het is de nare gedachte die je er aan over hebt gehouden denk ik.. Dus ik denk dat we gewoon voor Cassanova gaan!

lailapri

Berichten: 22142
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Palomino! (NWR) Voorwijk's Delphi x (DRP) Goldstar du Bois

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 10:30

Ik heb twee levende en prachtige veulens van goldstar. Als je het nog eens wilt proberen zou ik je kunnen aanraden dat het de moeite waard is. Dit was gewoon alle pech die je kan hebben bij elkaar. Alle wijsheid toegewenst bij jou beslissingen.

KellyDV

Berichten: 1123
Geregistreerd: 04-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-16 12:02

lailapri schreef:
Ik heb twee levende en prachtige veulens van goldstar. Als je het nog eens wilt proberen zou ik je kunnen aanraden dat het de moeite waard is. Dit was gewoon alle pech die je kan hebben bij elkaar. Alle wijsheid toegewenst bij jou beslissingen.

Gefeliciteerd, Goldstar fokt echt prachtig.
Het maakt inderdaad verder niet uit of ik Goldstar of Cassanova gebruikt wbt risico het is gewoon 0,01%
Maar het blijft wel leuk om een eerste jaargang te gebruiken, ik denk dat ik dan voor Cassanova ga..
Maar ik kan er nog even over nadenken!

xxxmh

Berichten: 3515
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Palomino! (NWR) Voorwijk's Delphi x (DRP) Goldstar du Bois

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 20:50

Hoe gaat het met je merrie?

KellyDV

Berichten: 1123
Geregistreerd: 04-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-16 21:12

Het gaat gelukkig goed met Delphi! Maandag moeten we weer naar de kliniek voor controle.
Gister een Horslyx gekocht, en ze is er blij mee :D


Cynthia82

Berichten: 9341
Geregistreerd: 03-07-07
Woonplaats: Bleiswijk

Re: Palomino! (NWR) Voorwijk's Delphi x (DRP) Goldstar du Bois

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 21:13

Ben benieuwd wat ze maandag zeggen!

KellyDV

Berichten: 1123
Geregistreerd: 04-08-09

Re: Palomino! (NWR) Voorwijk's Delphi x (DRP) Goldstar du Bois

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-16 21:18

Anders ik wel.. *\o/*

xxxmh

Berichten: 3515
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Palomino! (NWR) Voorwijk's Delphi x (DRP) Goldstar du Bois

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 21:28

Fijn!

KellyDV

Berichten: 1123
Geregistreerd: 04-08-09

Re: Palomino! (NWR) Voorwijk's Delphi x (DRP) Goldstar du Bois

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-16 22:18

Bij de kliniek Maandag was niet heel intressant. :+
Ze hebben er een doekje over heen gehaald en nietje er uit gehaald met pincet en kon weer weg :')

croyslover

Berichten: 1510
Geregistreerd: 29-03-13
Woonplaats: bij de rest

Re: Palomino! (NWR) Voorwijk's Delphi x (DRP) Goldstar du Bois

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 22:20

fijn om te horen toch! :)

croyslover

Berichten: 1510
Geregistreerd: 29-03-13
Woonplaats: bij de rest

Re: Palomino! (NWR) Voorwijk's Delphi x (DRP) Goldstar du Bois

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 22:20

heeft ze de horselyx al op? :P

KellyDV

Berichten: 1123
Geregistreerd: 04-08-09

Re: Palomino! (NWR) Voorwijk's Delphi x (DRP) Goldstar du Bois

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-16 22:25

Hahaha :D Nee nog niet helemaal, ze is wel al een heel eind er mee!
Volgensmij vind ze me wel heel lief dat ze er 1 heeft.. Dus als ie op is de volgende maar weer halen :')

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Palomino! (NWR) Voorwijk's Delphi x (DRP) Goldstar du Bois

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 22:31

Ik zie het nu pas! Wat een nachtmerrie! Gelukkig dat alles nu goed gaat, heel veel sterkte en knuffels voor beide :(:)

Naath86
Berichten: 3878
Geregistreerd: 27-12-08

Re: Palomino! (NWR) Voorwijk's Delphi x (DRP) Goldstar du Bois

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 09:59

Ik heb het topic altijd gevolgd en vond het echt vreselijk wat er is gebeurd.. Maar waar ik me nu over verbaas is dat ik in een ander topic lees over een nieuwe aanwinst en dat er hier nog een actie is opgezet om geld in te zamelen voor de operatie. Tuurlijk, ik zal niet te snel oordelen, maar vind het wel een beetje vreemd...

loriene
Berichten: 2582
Geregistreerd: 08-12-09
Woonplaats: vlak bij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 10:20

Naath86 schreef:
Ik heb het topic altijd gevolgd en vond het echt vreselijk wat er is gebeurd.. Maar waar ik me nu over verbaas is dat ik in een ander topic lees over een nieuwe aanwinst en dat er hier nog een actie is opgezet om geld in te zamelen voor de operatie. Tuurlijk, ik zal niet te snel oordelen, maar vind het wel een beetje vreemd...



Dat is wel heel raar ja.

xAnthea

Berichten: 4434
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Re: Palomino! (NWR) Voorwijk's Delphi x (DRP) Goldstar du Bois

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 10:26

Als je niet te snel wilt oordelen, waarom PB je dan gewoon niet om dat te vragen? Heel laag om dat hier te zetten...
Daarbij hebben vrienden van haar die actie opgericht, niet zij zelf...

KellyDV

Berichten: 1123
Geregistreerd: 04-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-16 12:46

Inderdaad altijd jammer dat er snel geoordeelt wordt. Je had mijn ook een prive bericht kunnen sturen om het te vragen?
Zoals @xAnthea zegt heb ik inderdaad zelf niet de actie opgericht, dat heeft een vriendin voor mij gedaan wat super lief is.
Ook heb ik mijn nieuwe aanwinst niet zelf gekocht maar gekregen ;) En wat dus binnen is aan donatie's wordt ook uitbesteed aan de rekening. :)

Mijn inbox staat altijd open voor vragen hoor, triest dat het dan weer zo moet!

Ik ben iniedergeval heel erg blij met mijn nieuwe aanwinst, en heb er voor gekozen om dit jaar Delphi niet te insemineren.
Misschien volgend jaar, vind het nu nog te eng. Wil Delphi niet kwijt, want ze is alles voor mij.

croyslover

Berichten: 1510
Geregistreerd: 29-03-13
Woonplaats: bij de rest

Re: Palomino! (NWR) Voorwijk's Delphi x (DRP) Goldstar du Bois

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 23:54

dat is een dappere keuze!
verwen haar dit jaar maar flink! ;)