Even voorstellen:
One Wish (Indoctro x Daimler)
Wish is nu 18 jaar en heeft Z1 Dressuur, M springen en L SGW gelopen. Ze is dragend van haar tweede veulen. Wish haar eigenaresse(Kelly) en ik(Anne-Roos) hebben afgelopen jaar besloten om met haar een veulentje te fokken. Het veulen is bedoeld voor de verkoop.
Ze is drachtig van Eldorado van de Zeshoek (op de foto vlak voordat hij op de bok ging

Ze is gedekt op 7 juli 2014, uitgaande van 340 dagen zullen we rond 12 juni haar veulentje verwachten. Extra bijzonder is dat op dezelfde dag dat Wish geïnsemineerd is, Kelly en ik mijn oude paard(Sultan) in hebben laten slapen. Wish was al 2x eerder geïnsemineerd maar toen had het niet gepakt. Op 4 juli hebben we haar laten scannen en zat ze nog niet eens op het begin van haar hengstigheid, op 6 juli zetten we haar in het land bij Team Nijhof om nog een keer geïnsemineerd te worden in de veronderstelling dat het nog wel een week kon gaan duren. Staat ze ineens super hengstig tussen de merries daar! Op 7 juli dus geïnsemineerd op dezelfde dag als dat Sultan in is geslapen, en meteen drachtig. Toeval bestaat niet zeggen ze weleens toch?
Even een kort overzichtje van de afgelopen maanden.
Wish net drachtig

25 dagen scan

3,5 maand drachtig
En vandaag na een scheerbeurt

Toch al best een verschil als je haar vergelijkt met hoe ze eruit ziet in 'sportconditie'

Zelf ben ik na het overlijden van Sultan opzoek gegaan naar een nieuw paard. Per toeval kwam ik uit bij een halfzusje van Wish. Sinds 19 september staat ze bij ons op stal.
Fairy Molga J.N. (Indoctro x Corland)

Fairy is 4 jaar. Ze heeft op haar derde de 5 weekse merrietest gelopen en heeft het predicaat Elite. Ze is dragend van haar tweede veulen. Afgelopen jaar heeft zij een veulen gehad van Arezzo vdl,. Dit jaar is zij wederom dragend van Arezzo.

Ze is gedekt op 16 april 2014, uitgaande van 340 dagen zal zij rond 22 maart haar veulen verwachten.
Ook van Fairy even een kort overzichte van de afgelopen maanden:
4 maanden drachtig, de eerste keer dat ik haar zag.

5,5 maand drachtig en al aardig rond!

6 maanden drachtig

En vandaag, ruim 6,5 maand drachtig

Ook al een aardig verschil t.o.v. niet drachtig

eerste ontmoeting tussen Wish en Fairy

En als afsluiter een foto van de twee dames samen op het land

Wij zijn heel benieuwd naar de veulentjes! Volgen jullie mee?!

Tegen het eind van de dracht zullen we ook een camera in de stal installeren. Als het allemaal lukt met de Wifi e.d. dan kunnen jullie misschien wel meekijken tijdens de bevalling!