Bedankt voor de leuke reacties, leuk dat er meer benieuwd zijn naar het veulentje!
JJJose schreef:Oei oei oei een Danser kind... ben je me toch nog voor hahahaha...
spannend hoor!
Haha ja, ben jij de volgende!
Cayenne schreef:Als het een merrie word en je hebt de mogelijkheid, dan zou ik haar zeker opfokken
Ik hoop uiteraard dat je merrie nog jaren meegaat, maar voor hetzelfde geld heeft ze straks koliek en heb je niets meer.
Zou toch wel erg jammer zijn!
Brr wil je niet van die enge dingen zeggen
Maar je hebt wel gelijk, als ze niet bij ons zelf opgefokt wordt, dan hopelijk met goede afspraken bij een bekende waarmee we iig kunnen afspreken de lijn voort te kunnen zetten. Maar eerst maar eens zien wat er uit komt!
stoffel schreef:lijnenteelt Montecristo gebruiken?
Is ook een optie, maar we gebruiken liever een Gelderse hengst. Wie weet ooit, of als er nog wat van hem wordt GGK.
linky schreef:Ik duim voor je dat het een merrie wordt GJ, heb ik wel besteld............... Die Djengis Kahn is een leukerd geworden, de Wilson is ook erg stoer! Beiden ruin?
Toch prachtig dat RoosMarie nu zo op haar plekje is! Het was volgens mij van twee kanten liefde op het eerste gezicht.
Jaline moet nu nog 3 weken, ben ook erg benieuwd.................. want het wordt haar laatste. Ze is 23, het is mooi geweest.
Ja beiden zijn geruind!
Spannend ook met Jaline! Gelukkig hebben jullie al een mooie dochter om de lijn mee voort te zetten. Wordt Eline dit jaar gedekt? Ik hoop dat ROosmarie ook tot die leeftijd kan veulenen!
Ja dat was het zeker, en dat is het nog steeds!! Kijk maar (dit was vandaag):

Je kunt het uier zien op bovenstaande foto, hier een keer van onder:
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-FNDVFR76.jpg
De uier is hard gegroeid gister en vandaag. Banden zijn ook al helemaal slap.
Weet jij nog hoe ze het vorig jaar deed Linky? Heeft ze lang met een vol uier gelopen, en harste ze ook?
Ik houd haar goed in de gaten iig!