In mijn jaaroverzicht [dat bij uitgelicht gestaan heeft, mocht je het gezien hebben] schreef ik 'misschien tot 2014'. Ik heb toen eigenlijk een beetje gelogen want wilde toch graag nog een topic maken!
In mei is Thuja gedekt en het leek me wel leuk om haar dracht hier een beetje bij te houden, voor de mensen die geïnteresseerd zijn! Thuja is een 13 jarige KWPN merrie, Negro x Ahorn. Ze is gedekt door Lord Leatherdale, een hengst van Van Olst Horses. Lord Leatherdale;

Hoe Thu er nu uitziet;

Thuja is al erg dik, deels door het veulen, deels door haar grote liefde voor eten haha! Eind april verwacht ik haar veulentje, en ik ben enorm benieuwd! Als het een merrie wordt gaat ze Jasmijn heten, net zoals ik haha! Dit jaar is de letter J aan de beurt dus dat vond ik stiekem wel heel leuk! Hebben jullie nog leuke ideeën voor een hengstje?
En wat denken jullie, hengst of merrie, en welke kleur?
Groetjes, Jasmijn
Ik heb geen idee of dit topic goed staat maar ik wist niet waar ik hem moest plaatsen...
Ik heb gewoon het gevoel dat het dit keer een merrietje wordt en geen hengst, but you'll never know!