Stal Muronia gaat voor generatie 5 in 2025

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Riviera87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 21:26

Geen woorden voor... heel veel sterkte met het verlies van elonia en haar zoon.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 21:27

Jemig, ik had de afgelopen twee dagen niet bijgelezen en dacht nu door de vele pagina's dat er een veulen naast de merrie zou staan.
Maar helaas allebei gewoon weg |( Wat een gigantisch drama!
Heel veel sterkte voor iedereen! Dit is echt een ontzettend traumatische ervaring om te verwerken... ;(
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 16-03-25 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 21:28

Geen woorden voor. Heel veel sterkte met het immense verlies van je veulen en prachtige merrie.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 21:32

Nee nee nee wat een nachtmerrie.. heel veel sterkte :knuffel:

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 21:32

Wat een verschrikkelijk drama, ik weet niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte met het verlies.

Bernadth99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 21:33

Vandaag regelmatig dit topic geopend om te kijken hoe het ging. Niet te geloven dat je Elonia nu ook kwijt bent. Heel veel sterkte de komende tijd!

Melzazu

Re: Stal Muronia gaat voor generatie 5 in 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 21:36

Neeeeee |(
Wat vreselijk voor je!
Heel veel sterkte gewenst met dit grote verlies Y;(

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 21:38

Lieve TS wat een vreselijk drama, jouw Eloontje en haar zoon. Je hebt gedaan wat je kon, maar soms beslist de natuur helaas anders.
Dikke virtuele knuffel voor jou.

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 21:43

Heel veel sterkte Y;(
Jij en alle hulp die je vandaag hebt mogen ontvangen hebben er alles aan gedaan om Elonia de best mogelijke kans te geven.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-25 21:45

Ik weet niet wat ik moet zeggen, zoveel reacties. Zoveel mensen die meeleven zowel vandaag en vannacht hier thuis als op bokt. Ik ben echt sprakeloos.

Dit is zo'n slechte droom, niet te bevatten nog. Het veulen was zo prachtig. De zwarte hengst waarop ik had gehoopt. Maar hoe verdrietig dat ook is, ik voel me vooral vreselijk schuldig dat ik Eloon dit heb aangedaan. Waarom moest ik dat veulentje per sé fokken? Dit heb ik nooit gewild.

Libra76

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 21:46

Heel veel sterkte toegewenst Muronia

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 21:48

Oh Muronia |( ik heb zoveel jaren je topics in stilte gevolgd en ook ik keek uit naar dit veulentje.. wat een vreselijke nachtmerrie |(.

Ik wens jullie allemaal ontzettend veel sterkte met dit heftige verlies... Ik ben er gewoon stil van ;(

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 21:50

Heel veel sterkte met dit verlies. Y;(

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 21:50

Nogmaals een dikke knuffel!

Dat schuldig voelen, het is zo herkenbaar, net als de vraag die je jezelf stelt. Ik heb mezelf deze vraag ook vaak gesteld in dergelijke situaties bij ons, het is allemaal onderdeel van het rouwproces.

Uiteindelijk ga je dit een plekje kunnen geven, hoe cliché het ook klinkt. Neemt niet weg dat het zo onwijs oneerlijk is, dat je je prachtige mooie merrie en haar zoontje zo bent verloren. Neem de tijd om dit te verwerken, fijn dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 21:53

Oooh Muronia, verwijt het jezelf niet. :(:) Dit is niet jouw schuld, je kon onmogelijk weten dat dit de uitkomst zou zijn. Heel veel sterkte, niet te bevatten gewoon.

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 21:53

Hier zijn geen woorden voor. Heel veel sterkte hiermee. En ik snap dat je jezelf verwijten maakt, hoewel dit natuurlijk niet is wat je wilde.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 21:56

Ik volg je topic al een hele tijd in stilte. Na vanochtend de verdrietige update over het zo gewenste veulen heb ik de hele dag gehoopt dat Elonia het zou redden. Wat ontzettend verdrietig dat je ook haar hebt moeten laten gaan. Je hebt jezelf absoluut niets te verwijten. Heel veel sterkte.

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 21:58

Muronia schreef:
Ik weet niet wat ik moet zeggen, zoveel reacties. Zoveel mensen die meeleven zowel vandaag en vannacht hier thuis als op bokt. Ik ben echt sprakeloos.

Dit is zo'n slechte droom, niet te bevatten nog. Het veulen was zo prachtig. De zwarte hengst waarop ik had gehoopt. Maar hoe verdrietig dat ook is, ik voel me vooral vreselijk schuldig dat ik Eloon dit heb aangedaan. Waarom moest ik dat veulentje per sé fokken? Dit heb ik nooit gewild.

Natuurlijk niet, maar helaas weten we altijd pas achteraf wat we hadden moeten doen, of juist niet moeten doen. Er was geen reden om geen veulen te fokken bij deze geweldige merrie, geen reden om aan te nemen dat het zo vreselijk zou misgaan.

Heel erg naar. Heel veel sterkte!

_nathalia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 22:00

Wat ongelofelijk triest, heel veel sterkte

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 22:00

Och jeetje ook nog afscheid moeten nemen van je mooie merrie. Wat ontzettend verdrietig!

Heel veel sterkte met dit enorme verlies.

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 22:01

Muronia schreef:

Lieve Muronia, wees alsjeblieft mild voor jezelf. Het is logisch dat je schuldgevoelens hebt, omdat je een grote wens hebt om wat gebeurd is te veranderen. Helaas ligt dat alles buiten je controle. Ik hoop dat je jezelf toestemming kunt geven om te rouwen, zonder jezelf te veroordelen. Het is domme, domme pech. Jou treft geen blaam.

Tzatziki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 22:02

Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Ongelofelijk veel sterkte gewenst met het verlies van jouw Elonia en haar zoon. Wat een strijd en wat een verdriet. Je hebt alles gedaan wat je kon, voel je alsjeblieft niet schuldig!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 22:04

Ach wat een vreselijke verdrietige wending. Jullie zijn de hele dag al in mijn gedachten.

Wees niet te hard voor jezelf. Als je alles van te voren weet... Heel veel sterkte gewenst.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 22:05

Muronia schreef:

Je hebt nueenmaal bekende bokt paarden <3

Maar dit gun je absoluut niemand.
Zo'n leuke lieve merrie.

Je fokt altijd zeer bewust op karakter en bouw.
Je laat ze fijn opgroeien, leert ze jong allerlei dingen met een hele boel liefde.
Dit is absoluut oneerlijk -O-

Vlinder1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 22:06

Muronia schreef:

Lieverd, je moet je zelf niet schuldig voelen!
je kan hier niks aan doen, jullie hebben alles gedaan wat in jullie macht lag
Dit is en vreselijke nachtmerrie
Veulen was echt prachtig <3
Eloon, ik hoop dat je het daar boven net zo goed hebt als dat je het hier benden had, lieve grote vriendelijke reus
Hele dikke knuffel Y;(