Mika dat is inderdaad de bedoeling. Ik heb Veronia en Elonia niet weggebracht voor het afspenen maar dat wil ik met haar wel gaan doen. Komen ze denk ik toch net iets vlotter en makkelijker op eigen benen.
Volgende week weer een meet-momentje manja, dan is ze 3 maanden. Op 2 maanden was ze 1.32. Ik ben benieuwd hoeveel er weer bij is gekomen.
Wow Ik heb een paar weken niet gekeken en.ineens staat daar een bijna paard Ze is erg mooi geworden!
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-24 20:03
Ze had gisteravond een paar hele snelle benen onder haar lijf
Vanmorgen weer een nieuwe ervaring opgedaan. We hadden een schriktraining voor de paarden. Natuurlijk mocht Syl ook meedoen. Ik vond haar best heel stoer! Het blauwe zeil vond ze nog spannend en ook de vlag was een beetje eng maar ze heeft een heleboel geleerd. Voor het eerst balkjes gezien en daar ook overheen gestapt, door een poort met slingers gelopen, paraplu's van dichtbij gezien enz. Knappe dame hoor!
Ja dat vraag ik mij ook af waar die is gebleven . Dan ben ik nu toch al blij met die heeeeeeleboel foto's die ik van haar heb gemaakt. Ze wordt zo snel groot.
En ze heeft inderdaad merrie-oortjes en kan ze ook al goed laten zien . Een echte dame die blij maar ook lelijk kan kijken
Ben ik niet vergeten om haar te meten vandaag, morgen maar even doen!