MirandaFuego schreef:We kijken Jet tv! [ [url=m/qYgwvz.jpg]Afbeelding[/url] ]Hier staat ze ooo op de tv
Lotus83 schreef:Spannend hoor!Er is weer beeld.. kreeg wel een melding dat deze beelden voor sommigen mogelijk ongeschikt zijn??Ik heb ze op 18+ gezet In de hoop dat Youtube 'm niet verwijderd
Is de live stream ook nog terug te kijken morgen voor Bokkers die niet wakker kunnen blijven maar wel nieuwsgierig zijn?
ingedebruijn schreef:Weet je zeker dat het weeën waren? Ze staat er akelig rustig bij haha. Vertrouw het voor geen meter.zeker.. zojuist weer een
Ja af en toe gaat het staartje omhoog en dan een wee das wel duidelijk te zien.Dat gaat natuurlijk met tussenpozen.
Ze maakt inderdaad erg duidelijke bewegingen.Hoop dat de kleine er snel en gezond is.En dat jullie eindelijk mogen genieten van dit wondertje!
Nou Jet, goede nacht! Ik had graag nog wat langer meegekeken, maar moet morgen weer vroeg op. hopelijk kan ik morgen je langverwachte beeb bewonderen....Michelle, heel veel succes met de laatste loodjes