Heh wat jammer! En nu aan de bak met die dikke billen, haha! Gelukkig gaat het verder wel goed met haar
Salsa
Geplaatst: 17-07-18 18:56
Oh wat een eerste klas actrice is het zeg! Idd oscar voor Roxy. Was er wel al bang voor de laatste weken. Maar ja achteraf makkelijk praten. Erg zonde want we hadden natuurlijk graag een prachtig broertje of zusje van Jaycee willen zien.
Succes met bootcamp hihi voor deze actrice! En veel geluk volgend jaar!
Oh Hahah lees nu dat je volgend jaar nog een kans iets met zonnesteek
Gimme_Joy
Geplaatst: 17-07-18 19:00
He get wat balen. Gelukkig is Roxy gezond! Extra duimen voor volgend jaar!
En was ze ook niet een beetje schijndrachtig? Of was dat wishfull thinking?
Laatst bijgewerkt door Gimme_Joy op 17-07-18 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Mac
Ah neeeeeee!!! Daar mag je idd de rode loper wel voor uit gaan leggen want dit zijn acteerprestaties waar je U tegen zegt. Ontzettend jammer ... niet dit jaar nog opnieuw dekken ?
Laatst bijgewerkt door Mac op 17-07-18 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt
ClauH
Wat ontzettend jammer! Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen!
Tinniie
Oooh Roxy, foei! Maar ik ben wel blij dat ze oke is, ik begon ook al een beetje ongerust te worden Volgend jaar nieuwe poging
Fotsy
Jammer maar mag ik zeggen dat ik eerlijk gezegd ergens opgelucht ben want had net ook da over de vloer en een dracht van 387 dagen zou helemaal niet veel goeds betekenen, niet voor veulen en niet voor Roxy.
Dus volle moed vooruit en op dieet
En die Oscars heeft ze wel verdiend zo zie je maar het zit hem soms in de kleine dingen. Ken het helaas ook.
DideH
Geplaatst: 17-07-18 19:02
Wooow hoe dan
Super zuur dat er ondanks het lange wachten voor jullie (en voor ons ) toch geen veulentje gaat komen dit jaar
Wel blij dat er met Roxy niets aan de hand is, behalve het feit dat ze gewoon een fattie is
Ja succes iedereen met het eten van de sokken en petten!
Dat vind ik ook het belangrijkste hoor, dan wel geen veulen maar wel gewoon een gezonde merrie. Want ik ging me ook echt steeds meer zorgen maken de laatste dagen.
Ik wil Jaycee volgend jaar ook laten dekken, dus hopelijk het jaar daarop twee veulentjes. Als ze me niet weer voor de gek gaan houden. Dan heb ik ook mooi twee jaar de tijd om te bekomen van dit avontuur.
Mac
Geplaatst: 17-07-18 19:11
AstridJ schreef:
Dan heb ik ook mooi twee jaar de tijd om te bekomen van dit avontuur.
Pffff .... nou, zeg dat! Kost je 10 jaar van je leven dit soort stunts
Pocca_Locca
Geplaatst: 17-07-18 19:13
Poeh... gelukkig is alles goed met je merrie, dat is wel een opluchting kan ik me volkomen voorstellen! Wel jammer, maar volgende keer beter dan maar hè !
Wat zul jij lekker slapen, kan die camera ook meteen uit. Wel heel erg jammer natuurlijk maar ze is gezond gelukkig.
AstridJ
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-18 20:01
De dierenarts had eigenlijk niet echt een verklaring voor de uier behalve dat het wel eens voorkomt als een merrie afgespeend is en ze heeft veel vet dat het gewoon wat gevuld blijft. Met beweging gaat het dan weg en als ze stilstaat vult het weer wat. Ik hoop wel dat ze dit niet zo houd tot de volgende dracht want dat is wel erg verwarrend. Dalende PH, misschien omdat ze hengstig is, anders weet ik het ook niet.
Anoniem
Geplaatst: 17-07-18 20:01
Wat ontzettend balen!!
Degene met het gokje voor 2020 maakt alvast een mooie kans