Ah wat moeilijk :-( heel veel sterkte! Hopelijk kunnen we haar dracht/veulen alsnog blijven volgen
Fotsy
Geplaatst: 01-04-18 14:20
Veel sterkte met het afscheid. Anderzijds een gehele geruststelling dat ze zo goed terecht komt, heel leuk.
Ze heeft wel al een behoorlijke buik.
Je veulens zijn echt super knap.
joey2010
Geplaatst: 01-04-18 14:23
Veel sterkte vandaag . Lijkt me inderdaad moeilijk. Ik vind Kiki ook een pracht merrie! Ze word steeds mooier. Ik ben wel erg benieuwd naar haar veulen en Arany. Fijn dat ze zo'n leuk plekje krijgt.
En heerlijk hoe Harry zo op Arany lijkt.
En Eevie blijft mijn favoriet! Ik ben ook erg benieuwd naar haar zomerkleertjes..
ClauH
Geplaatst: 01-04-18 16:13
Veel sterkte vandaag. Wel fijn dat ze een goed huisje krijgt. En dat je nog kan genieten van de andere 2 merries!
Volgende week dinsdag worden Satinka en Jade hengstig gespoten, en dan tegen het weekend hopelijk geinsemineerd.. hopelijk gaat het allemaal een beetje vlot want het is een heel gedoe dit jaar, met beide hengsten van buitenaf die moeilijk doen met verzenden
Duitsland moet ik zelf gaan halen want ineens verzenden ze niet meer buiten Duitsland. En Italië is heel moeilijk om contact en antwoorden te krijgen (2 FB-pagina’s gestuurd, 4 personen gemaild en gebeld naar Italië :/ ) eindelijk reactie dat gekoeld gaat, maar moet 5 dagen op voorhand bestellen.. wat nogal raar is vind ik.. maar kom. Allemaal meeduimen dat het vlot verloopt en ze van de eerste keer drachtig zijn
Jeetje wat een werk om het goed geregeld te krijgen vanuit het buitenland! Dat wist ik niet.
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-18 08:19
Eevie is Aa, dus dunskin! En olws n/o dus frame overo, ik heb nu splash bijgevraagd vant volgens mij is ze dat ook, ik gokte eerder op splash dan frame met die 4 witte voeten
Leuk veulen! Arany geeft inderdaad wel mooie en aansprekende veulens door he. De veulens die ik van hem al gezien heb, lijken allemaal zo hard op hem. Mams mag er ook wel zijn hoor. Maar ik hou dan ook van die witkopjes.