Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sandra3235 schreef:Voor de facebooklozen: echt zo mega trots!!!!!![]()
![]()
Eindelijk was het zover!!!!Gisteren zijn wij van start gegaan om behalve op bezoek te gaan met Nikan bij Medisch Kindertehuis Horizon Oostvoorne om daar de hele groep van ca 47 kinderen te verblijden, nu ook groepjes van max 4 kinderen met begeleider te ontvangen op stal.
Wat ben ik trots om te zien waar Nikan and FRIENDS voor staan, want het draait natuurlijk niet altijd alleen om Nikan, maar ook de FRIENDS zijn onmisbaar!!!! Tot en met stalkatten hebben zij mij zo trots gemaakt, behalve de mannenclub die weer bewezen hebben om bomproof te zijn en waar de kinderen lekker mee konden kroelen en poetsen, deden de merries inclusief Kaylee volledig mee om iets voor ieder kind te kunnen betekenen, wat mij eerst verwonderde want normaal houden ze zich afzijdig (ze hebben allemaal de keuze hier), maar zo begrijpelijk zulke kwetsbare kinderen, moederlijk instinct is een mooi iets om te zien, ook bij dieren.
Wat voel je je dan rijk om 4 stralende snoetjes met hun begeleiders uit te mogen zwaaien na zo’n middag.
En wat ben ik blij en dankbaar met een vriendin als Maaike Hombroek, die ook geheel belangeloos mee wilt helpen, ik vertrouw haar als geen ander omdat zij mijn kudde ook door en door kent en wij vormen een goed team. Wij hopen dan ook in de toekomst nog heel veel woensdagmiddagen om voor deze belangrijke doelgroep kinderen net het verschil te kunnen maken.
***durf te vragen, wij zijn als stichting heel erg hard aan het sparen voor een overkapping zodat wij ook met slecht weer deze zo belangrijke middagen door kunnen laten gaan en waar ook de mensen/kinderen in een rolstoel gebruik van kunnen maken, iedere euro die gedoneerd wordt op onze rekening is zo welkom. http://www.nikanandfriends.nl