2 Amerikaanse mini Wynn-babes verwacht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sylke104

Re: 2 Amerikaanse mini Wynn-babes verwacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 18:31

Mooi, geweldig mooi
En ik weet wat paarden voor deze kindjes kunnen betekenen.

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 19:01

Als vaste sponsor van mijn grote vriend Nikan en zijn vriendjes ben ik super trots op jullie! Fijn dat ik daar aan bij kan dragen :) voelt goed!

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-17 10:07

Ja het is zo mooi om te doen....en het weten en zien dat je inderdaad het verschil kan maken.
Loes en wat zijn wij blij met je trouwe sponsoring <3 :*

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-17 22:02

Delsin onze kleine smeltkabouter, of er nog niet genoeg water gevallen is, spelen met de tuinslang blijft leuk....
En waarom er geen andere paarden te zien zijn??Voordat ik kon filmen had hij de slang te pakken en spoot iedereen om zich heen nat, meer geluk dan wijsheid, maar jammer dat ik te laat was met filmen, hilarisch...
Kleine smeltkabouter laat mij iedere dag smelten en maakt me aan het lachten, met voeren eerst dat neusje de lucht in voor een kusje, van wie zou hij een broertje zijn??? <3 <3
Wat zou hij goed bij het team Nikan and Friends passen :o maar helaas hij komt nog te koop binnenkort, Blonde is hem gelukkig nog lang niet zat, dus ik kan nog even intens genieten...

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 22:21

Hihi erg herkenbaar

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 07:48

Uh is dat familie van Cheveyo?
Die helpt altijd met de andere paarden wassen.... :')

Hij is echt leuk en krijgt vast een gouden baasje!

Caballos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:27

sandra3235 schreef:
Voor de facebooklozen: echt zo mega trots!!!!! <3 <3

Eindelijk was het zover!!!!Gisteren zijn wij van start gegaan om behalve op bezoek te gaan met Nikan bij Medisch Kindertehuis Horizon Oostvoorne om daar de hele groep van ca 47 kinderen te verblijden, nu ook groepjes van max 4 kinderen met begeleider te ontvangen op stal.

Wat ben ik trots om te zien waar Nikan and FRIENDS voor staan, want het draait natuurlijk niet altijd alleen om Nikan, maar ook de FRIENDS zijn onmisbaar!!!! Tot en met stalkatten hebben zij mij zo trots gemaakt, behalve de mannenclub die weer bewezen hebben om bomproof te zijn en waar de kinderen lekker mee konden kroelen en poetsen, deden de merries inclusief Kaylee volledig mee om iets voor ieder kind te kunnen betekenen, wat mij eerst verwonderde want normaal houden ze zich afzijdig (ze hebben allemaal de keuze hier), maar zo begrijpelijk zulke kwetsbare kinderen, moederlijk instinct is een mooi iets om te zien, ook bij dieren.

Wat voel je je dan rijk om 4 stralende snoetjes met hun begeleiders uit te mogen zwaaien na zo’n middag.

En wat ben ik blij en dankbaar met een vriendin als Maaike Hombroek, die ook geheel belangeloos mee wilt helpen, ik vertrouw haar als geen ander omdat zij mijn kudde ook door en door kent en wij vormen een goed team. Wij hopen dan ook in de toekomst nog heel veel woensdagmiddagen om voor deze belangrijke doelgroep kinderen net het verschil te kunnen maken.

***durf te vragen, wij zijn als stichting heel erg hard aan het sparen voor een overkapping zodat wij ook met slecht weer deze zo belangrijke middagen door kunnen laten gaan en waar ook de mensen/kinderen in een rolstoel gebruik van kunnen maken, iedere euro die gedoneerd wordt op onze rekening is zo welkom. http://www.nikanandfriends.nl

Ik ben ook zoooo trots dat ik mijn steentje kan bijdragen voor deze kinderen!!!! <3

lovis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 22:29

Hihi kleine kabouter blijft leuk. Als ik t geld had dan kocht ik hem, maar helaas.. als ik terug kom van vakantie ligt er weer een flinke dierenarts rekening van Lovis helaas. Die besloot dat tie ook op vakantie wilde en staat al sinds vrijdag op de kliniek. Als het mee zit morgen of donderdag naar huis.
Fijn dat je kon helpen Maaike

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:48

Oei hopelijk mag ie naar huis toe living!

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-17 10:30

jeetje wat is er aan de hand met Lovis dan???Wat dubbel erg precies met je vakantie.
Ach het kopen is niet zo probleem maar het stallen waarschijnlijk wel, maar het is een uber droppie <3

lovis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:51

Vorige week woensdag kwam die kreupel de wei uit. Da geweest, dacht hoefzweer maar kan het nog niet vinden dus voet in natverband en metacam tegen de pijn. Vrijdagochtend ondanks metacam echt weer op 3 benen. Da geweest,moest naar kliniek voor foto en sterkere pijnstillers. Op de foto dus niks te zien qua hoefzweer of gekantelde hoefbeentjes. Moest dus tot maandag daar blijven om te kijken of er toch een hoefzweer doorbrak en ze de pijnstillers beter konden doseren. Stond met pijnstillers wel weer op die hoef. Maandag liep tie dus al weer een stuk beter maar metacam moest afgebouwd worden, dus moest tot vandaag blijven. Ook omdat ze nou niet precies wisten waarom die zo op drie benen liep en wilde kijken of het goed bleef gaan met minder metacam.
Is niet de eerste keer dat ze niet kunnen vinden wat het is. Bij lovis de derde keer al (steeds andere dingen hoor) maar bij de kat ook al eens gehad,alles tekenen wezen op nier problemen maar uit de test kwam niks.
Maar lovis mag vandaag naar huis, staan geen andere paarden meer dus wordt tie onrustig. Krijg wel metacam nog mee om verder af te bouwen.
Maandag ga ik de da even bellen. Want de communicatie loopt nu allemaal via mn bijrijdster over de app. En met zes uur tijdsverschil is dat niet altijd even handig

Caballos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 15:28

Jeetje, waardeloos als je op vakantie bent, wel fijn dat er actie is ondernomen op zijn kreupelheid, beterschap voor Lovis!

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-17 19:55

Jeetje zeg, een dikke knuf voor Lovis en ook voor jullie natuurlijk. Echt zo frusti dat je zelf niet eens kan checken, maar wel fijn om zo'n bijrijdster te hebben... :*

lovis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 01:47

Thanks, ja baalde wel dat ik niet even naar huis kon.
Maar t goede nieuws was dat hij vandaag in 1x de veewagen op liep. Daar waar we vorige keer nog een half uur bezig geweest zijn om hem de trailer in te krijgen.
Hij was wel blij thuis te zijn.

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-17 22:36

ik geloof dat ik een nieuw topic moet gaan maken,....de tijd vliegt voorbij maar
Caramel is 28 januari 300 dagen drachtig :oo :oo

enne voordat er een advertentie komt, we gaan onze menkar verkopen, lichtgewicht 4 wieler, mini-
marathonwagen en extra boom voor 2 span erbij..

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 10:30

Mogen er ook gokjes gedaan worden in het nieuwe topic?

Zo jammer dat mijn geldboom dood is want zoek al tijden een lichtgewicht kar

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 11:08

Hier wel nog een geldboom in leven, maar pony heeft in jonge jaren te veel pokon gekregen. Dus na wijs beraad met oedjes en San besloten dat de kans klein is dat hij past. En afstand is net te groot om te passen

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 11:17

Sandra heb je ook even een berichtje gedaan. Als het voor een A pony (1.18?) kan passen :=

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 12:28

cobelens schreef:
Hier wel nog een geldboom in leven, maar pony heeft in jonge jaren te veel pokon gekregen. Dus na wijs beraad met oedjes en San besloten dat de kans klein is dat hij past. En afstand is net te groot om te passen

Dat is er dus mis gegaan bij Pip die heeft geen Pokon gehad :') _O-

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 13:11

Heb nog gevraagd of pepper inclusief is, maar helaas

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 14:28

KittyDylan schreef:
Sandra heb je ook even een berichtje gedaan. Als het voor een A pony (1.18?) kan passen :=

Ik wilde je al appen :)

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-17 16:08

Hij is gereserveerd tot eind van de week, maar ik denk dat hij voor die van jou te klein is KittyDylan.
Ik had je pb terug gedaan...

Ja dat geldboompje is bij velen een probleem :x :$

Vandaag een gezellige dag gehad met bezoek en er zijn veeel foto's gemaakt en er is weer iemand verliefd op de kudde....vrees ik.

cobelens, haha zou je wel willen he Peppie erbij.....

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 17:04

Dan wil ik Nikan ❤️ Lol

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 19:48

Nieuwe liefhebster meldt zich! Al jaren lang meegelezen met de topics van Sandra, en vandaag was de dag dat ik langs kon gaan met mijn dochtertje.
Wát een bijzonder stel! Wij zijn verkocht...

Vanaf nu ga ik dus ook zonnig meekletsen, mits jullie dat goed vinden :D

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-17 20:07

hehe daar meldt eindelijk Babs zich en ik mis een foto die je erbij zou plaatsen *-:)
Meid je hoorde zo tussen de kudde en wat ben ik verliefd geworden op Nova.... <3
Rene is je foto's aan het binnenhalen, zo benieuwd....

Loes zou je wel willen he...... }:)