Vind ik ook, Fotsy 
Dais is 1.42m, maar had wel grote ouders (1.51m en 1.53m) en dat merk je ook wel aan Dais dr nakomelingen.
Ti was toen hij 3,5 was 1.51m, dus die had nog wel wat groter geworden.
Fiore is met 2 jaar en 4 maanden 1.44m, dus die gaat ook wel richting de 1.50m, verwacht ik.
Gezellig, Venthe!! 
Heb je ook gestemd?
Daisy is vandaag 100 dagen drachtig!!!

En dit is Dais dr 99-dagen drachtig pensje:

Beetje rare foto, omdat ze op een heuveltje staat achter.

Omdat ze nog steeds niet goed loopt, zijn we vorige week begonnen met een Metacamkuur voor 14 dagen (500 kilo).
Als dat ook niet helpt, wil de veearts haar op de foto zetten. Ik twijfel daaraan. Ze is 20 jaar, ik weet dat ze spat en artrose heeft, dus dat zal er waarschijnlijk ook uitkomen. En dan? Dan kan ik er nog niets mee.
Gisteren was de hoefsmid er en hij raadde me aan om haar wel in beweging te houden. Gewoon voorzichtig rijden, stappen en op goede dagen mag ze ook een galopje. Liever galop dan draf, omdat dat wat makkelijker voor haar is. Waar de veearts aanraadde om op het zachte te stappen, zegt de smid dat het harde beter is, omdat ze dan niet wegzakt en minder hoeft te trekken. Ik zie wel wat in zijn verhaal, dus dat gaan we maar proberen. Beetje stappen op het harde (paarden met artrose moeten sowieso in beweging blijven) en als het goed voelt, misschien een galopje. Ze wordt gewoon ouder en dit is ook haar 8e dracht, dus ik moet me er bij neerleggen dat ik niet meer alles met haar kan, maar me aan moet passen aan haar kunnen (wat ik ook absoluut geen probleem vind
)
En deze foto wil ik ook even delen: Mijn vrouwtjes met op de achtergrond TiSento's berg. De berg waar ik hem heb uitgestrooid en vanwaar hij mooi uitkijkt over zijn moedertje en zussie 

En nog eentje van Fi, omdat ze zo knap is