Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leffroi schreef:Ts, ik vind het jammer, mocht je echt niet meer willen reageren in dit topic, maar ik snap het volkomen vanwege alle walgelijke en respectloze reacties hier. Maarja het is erg makkelijk via internet en zeker bokt heeft er een handje van. Want ja, het is tenslotte dierenmishandeling |o![]()
Ik kan je helaas niet volgen via facebook, maar, ongeacht of ze wel of niet drachtig is, hoop ik voor je dat het wachten binnenkort voorbij is en dat er dan tóch een leuk cadeautje naast staat.
Maar je mag niks meer vragen want anders val je zogenaamd de ts aan of is er weer iemand beledigd. Lotus83 schreef:NathalietjeB schreef:Deze merrie is echt niet drachtig maar gewoon modder vet
En juist vanwege dit soort aardige mensen reageert Ts niet meer

hagelslag schreef:Daarom gok ik niet, zelf ook zon geval gehad. Met rare buikbeweging etc... Ook melk druppelen. Uiteindelijk haar op dieet gezet en ff dierenarts erbij gehad

janflicka schreef:hagelslag schreef:Daarom gok ik niet, zelf ook zon geval gehad. Met rare buikbeweging etc... Ook melk druppelen. Uiteindelijk haar op dieet gezet en ff dierenarts erbij gehad
Op dieet staat ze al een poosje,ze krijgt genoeg ruwvoer en verder niets
Dierenarts is er weken geleden bij geweest,maar opvoelen lukte niet... dus ik moest haar maar goed in de gaten houden