Ik zeg goed bezig met de liedjes IK ga wel zo slapen anders vergeet ik morgen dat ik naar het zh moet whaha.
Ik zeg roep maar een liedje en dan brei ik er voor morgen avond iets leuks van
Sylke104
Geplaatst: 10-02-15 00:33
Blonde gaat slapen,blonde gaat naar bed Blonde gaat slapen, blonde gaat naar bed Tietjes voelen, alarmpje aan, hoogste tijd om naar bed toe te gaan Blonde gaat slapen, blonde gaat naar bed Blonde gaat slapen blonde gaat naar bed
testebeest
Geplaatst: 10-02-15 00:34
blondeblonde blonde die is rond, de kleine dobbert vrolijk rond. Mama die is het zat en wil dat de kleine nu wel komt, plons daar komt het water al en huppelt straks een kleine rond
Of zoiets
onpaard
Geplaatst: 10-02-15 00:36
Sandra zit op blonde te wachten maar de haan kan niet kraaien tegen achten Hij kraait snachts ieder uur en maakt Sandra's leven zuur Nu heeft ze besloten hem te slachten
Blonde die is niet dik maar gevult met lucht en kind, komt die kleine nu dan toch mama san wil graag weer wat rust. De haan weer blij en de kat er ook nog bij wat wil een mens nog meer. ... Een klein huppelende spruit naast blondes slanke buik
mennn ben slecht vandaag ga maar naar bed
Jasia
Geplaatst: 10-02-15 00:42
Blonde die draagt een veulen Daar loopt ze al 11 maanden mee te zeulen Dat is ze nu beu, ze vindt zich zelf sneu Als het deze week niet komt, vertrekt ze naar Keulen..