Het kan het propje zijn Sommige merries verliezen hem een week voor de bevalling en andere merries een uur voor de bevalling heb je nog helemaal niks aan natuurlijk, maar het betekent wel dat ze de bevalling aan het voorbereiden is en ze kan zomaar beslissen dat de tijd er rijp voor is
Ciara_Lady
Geplaatst: 10-08-14 20:56
ooh spannend!!snel een gokje wagen ....16 Augustus schimmel merrie
Dan zou ik zelf uitgaan van de ph test Heb een merrie op stal gehad die na de slijmprop binnen 24 uur een veulen had en een merrie die rustig 10 dagen doorliep eer er een veulen naast liep
Ik heb erg lang getwijfeld om mijn datum te wijzigen omdat ik ze erg snel vooruitgang vond maken, maar ben toch blij dat ik het niet gedaan heb haha Kan nog wel even duren
Djoena
Geplaatst: 10-08-14 22:23
MirandaFuego schreef:
Zelf liep ik ook nog 5 dagen door nadat mijn vliezen waren gebroken. Het komt vast wel een keer!
Bij mij was het binnen enkele uurtjes "gepiept" Het is one way or the other Vandaag gaat ze niet meer redden denk ik
Set, volgens mijn kalender zou je vandaag je hengstje op de wereld moeten zetten..
je zou er winnie70 ook een groot plezier mee doen als je het nu nog even regelt
het weer is nu aardig. en psst.. het gaat de komende 8 weken gieten dus als je wilt dat je veulen weet wat een zon is, is vandaag een uitstekende dag..