oh spannend, doe je goed aan, geen discussie meer, nooit geen twijfel, ik ga de mijne ook laten testen om te weten of ze agouti draagt, altijd interessant voor de toekomst.
Goed plan dat je haar laat testen Dan weet je het meteen zeker! Ik zie er met de beste wil van de wereld geen donkere palomino in, maar vos is ook echt prachtig!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Leuk merrie veulen!!
proudmama
Geplaatst: 25-04-15 16:08
Daar is ze dan , gefeliciteerd ( en geen Melissandre zoals ik voorstelde maar Dany is ook prachtig Internet op mijn vakantie adres doet het slecht maar dit bericht kon ik nog gelukkig zien
Inderdaad, wat voor kleur ze nu uiteindelijk blijkt te zijn, ze is sowieso geweldig mooi! En Khaleesi is zoo trots op (en bezorgd om) haar kind! Heel mooi om te zien
Set_Elkol
Geplaatst: 25-04-15 18:05
Khaleesi was de hele nacht naar haar kind aan het hinniken, zo hartverwarmend. Toen ze haar net kon zien toen ze er nog nat achterlag bleef ze maar brommen en hinniken
Nee gek genoeg niet! Ook wel een lekker vachtje. Ik heb ook nog nooit een mama zo toegewijd zien knabbelen en likken als Khaleesi hihi Dus dat zal hebben geholpen. Ze had het niet koud en Ilya in augustus wel, moet je eens indenken haha.