Mevrouw stond net een beetje suf in de stal, ze had ook bijna geen hooi gegeten en haar uier lijkt ook voller richting de spenen. Op 1 speen had ze 2 flinke harsdoppen zitten. Maar toen ze naar buiten ging had ze toch nog wel ff zit om een sprintje te trekken
Haha dat steigeren kan ze op commando maar ze komt niet echt omhoog meer denk ik Elegance die gaat gewoon lekker zitten haha
Tigress
Geplaatst: 02-06-14 11:07
Elegance_ schreef:
Haha dat steigeren kan ze op commando maar ze komt niet echt omhoog meer denk ik Elegance die gaat gewoon lekker zitten haha
Maar da's pas gemeen Veulie wel naar beneden werken, maar dan ook meteen maar de uitgang blokkeren. Heb het eerder gezien met een merrie die de uitgang blokkeerde voor haar veulen (ging met d'r ass tegen de muur aan staan ) Het wachten duurde toen lang hoor!
Selina
Geplaatst: 02-06-14 12:08
Tigress schreef:
Heb het eerder gezien met een merrie die de uitgang blokkeerde voor haar veulen (ging met d'r ass tegen de muur aan staan ) Het wachten duurde toen lang hoor!
Die drupjes die eraan hangen zijn me nog te doorzichtig, dit moet nog wat witter worden. Maar ik zie wel verandering van haar uier, zeg maar het gedeelte waar de speen begint, daar is het wat dikker.
En ja dat masker ze worden hier ook een alien genoemd haha